SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 4 400 PLN/m-c
  • Firma: Adecco Polska
  • Kontakt: Sandra Czok
  • Telefon: 723190275
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Nie wymagane

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Katowice
  • Region: śląskie
  • Państwo: Polska

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

 

Dołącz do zespołu i pracy w międzynarodowym środowisku, która sprawi, ze szybko poznasz tajniki nowego stanowiska, zdobędziesz nowe kompetencje i rozpoczniesz przygodę zawodową!

 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Numer ref. SDOK/02/21

 

Mamy dla Ciebie:

·         Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w międzynarodowej firmie i pracę z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego każdego dnia podczas aktywnej pracy z klientami zagranicznymi

·         Międzynarodowe i multikulturowe środowisko pracy

·         Szkolenie wprowadzające i możliwość zdobycia nowych umiejętności zarówno podczas szkolenia i dalszej pracy

·         Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe bonusy

·         Nowe biuro dające możliwość komfortowej wspólnej pracy z zespołem

·         Środowisko pracy idealne do poznania nowych technologii i narzędzi

·         Unikalną i swobodną kulturę pracy - brak dress code

·         Elastyczne godziny pracy

·         Kompleksową opiekę medyczną

·         Wsparcie w procesie rekrutacji przez profesjonalistów

 

Czym będziesz się zajmował/a w pracy?

·         Zrozumieniem potrzeb i oczekiwań Klienta, aby zapewnić profesjonalne i terminowe wsparcie

·         Zarządzaniem potrzebami biznesowymi Klientów przez telefon

·         Przygotowywaniem innowacyjnych pomysłów i rozwiązań, które poprawią satysfakcję klientów

·         Zbudujesz wraz z innymi pracownikami międzynarodowy zespół zorientowany na wsparcie i rozwijanie nowych możliwości

·         Ciągłym doskonaleniem i proponowaniem rozwiązań w celu poprawy procesów i produktów dla zagranicznych klientów

 

Aplikuj, jeśli:

·         Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym, poziom minimum B2

·         Jesteś gotowy/gotowa na naukę i rozwój na nowym stanowisku

·         Posiadasz entuzjastycznie podejście do pracy zespołowej i pracy z klientami

·         Lubisz nowe wyzwania i jesteś otwarty na możliwości rozwoju

·         Posiadasz umiejętności miękkie takie jak silne umiejętności komunikacyjne, umiejętności analityczne i lubisz pracę w zespole

·         Dobrze znasz narzędzia MS Office

 

Zainteresowany? Zainteresowana?

Prześlij do nas swoje CV w jęz. Angielskim za pomocą przycisku APLIKUJ

 

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustaw z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)"