MŁODSZY SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: nazwa.pl
  • Kontakt: Joanna Pałczyńska
  • Telefon:
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Kraków
  • Region: małopolskie
  • Państwo: Polska

Firma nazwa.pl poszukuje obecnie pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta


Miejsce pracy: zdalnie

 

Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych klientów. Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!

 

PROFIL KANDYDATA:

 

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych

  • umiejętność sprawnego poruszania się po konsoli systemu Linux

  • samodzielność oraz duże zaangażowanie 

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi

  • gotowość do nauki języków skryptowych

  • bardzo dobra znajomość zasad pisowni w języku polskim

  • znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej

  • gotowość do pracy zmianowej (elastyczny grafik)

  • otwartość na nowe wyzwania


ZAKRES ZADAŃ:

 

  • mailowa obsługa klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)

  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim

  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów

  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta

  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’


JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:

 

  • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze

  • profesjonalne wdrożenie do pracy

  • wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników

  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w cyklicznych szkoleniach oraz rozwojowych projektach

  • możliwość awansu wewnętrznego i/lub udział w rekrutacjach wewnętrznych

  • umowę o pracę

  • pakiet atrakcyjnych benefitów i zniżki na usługi nazwa.pl (m.in. pakiet startowy, ubezpieczenie medyczne, MultiSport, budżet rozwojowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne itp.)

Wszystkie zainteresowane osoby bardzo proszę o przesyłanie CV poprzez stronę: 

https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-technicznej-obslugi-klienta,j,255?source=1028

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustaw z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)"