DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Soulab
  • Kontakt: Dominika Wolak
  • Telefon: 780 099 090
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Nie wymagane

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Lublin
  • Region: lubelskie
  • Państwo: Polska

Soulab to dynamicznie rozwijający się software house, który od 2015 r. zajmuje się tworzeniem autorskiego oprogramowania dostarczanego w modelu SaaS oraz tworzeniem dedykowanych aplikacji webowych. Naszym kluczowym produktem jest system HRappka.pl - najbardziej kompleksowy system HR na polskim rynku.


Obowiązki

  • Bieżące wsparcie Klientów (m.in. objaśnianie Klientom zasad działania systemu),
  • sprawdzanie i raportowanie zgłaszanych przez Klienta problemów,
  • testowanie oprogramowania,
  • współpraca z działem IT,
  • przenoszenie wymagań klientów do procesów wewnętrznych.

Wymagania stanowiska

  • Pasja oraz chęć do pracy i rozwoju,
  • rzetelność i dokładność,
  • samodzielność i konsekwencja w działaniu,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami i klientami,
  • umiejętność komunikacji z ludźmi,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • odporność na stres,
  • doświadczenie w pracy z Klientem,
  • mile widziana znajomość podstaw prawa pracy.

Oferujemy

  • Kartę multisport,
  • lekcje angielskiego w godzinach pracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę z młodymi, zdolnymi, otwartymi osobami, chętnymi do pomocy nowym pracownikom,
  • możliwość nauki i rozwoju,
  • wyjścia i wyjazdy integracyjne,
  • biuro w ścisłym centrum miasta.
Prosimy aplikować poprzez link aplikacyjny: https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Modszy-specjalista-Help-Desk/12522
Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustaw z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)"