DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 3 500-6 500 PLN/m-c
  • Firma: ABES AUDIT Sp. z o.o.
  • Kontakt: Arkdiusz Barcikowski
  • Telefon: 501478437
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Warszawa
  • Region: mazowieckie
  • Państwo: Polska
Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Asystentka

Stanowisko Asystentka/Asystent ds. księgowości

ABES AUDIT Sp. z o. o., firma audytorska nr 3951, cieszy się opinią innowacyjnego i solidnego audytora na rynku podmiotów zajmujących się badaniami i przeglądami sprawozdań finansowych oraz innych usług atestacyjnych.

ABES AUDIT Sp. z o.o. była inicjatorem i uczestnikiem zespołu ekspertów, który przetłumaczył na rynek polski trzech przewodników, w tym Przewodnika stosowania Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej w badaniu małych i średnich jednostek.

W związku z dynamicznym rozwojem ABES Audit Sp. z o. o.  poszukuje osób na stanowiska: Asystentki/Starszej Asystentki Asystentka/Asystent ds. księgowości.

Opis stanowiska:

Asystentka ds. księgowości będzie uczestniczyć w realizacji projektów audytorskich prowadzonych przez naszą Spółkę w zakresie przeglądów i badań sprawozdań finansowych oraz w prowadzeniu księgowości.

Nasze wymagania

  • Jesteś studentką studiów zaocznych, 4/5 rok studiów magisterskich lub ukończyłaś studia wyższe o profilu ekonomicznym (preferowane rachunkowość, finanse lub pokrewne),
  • posiadasz co najmniej roczne (1 rok) doświadczenie w księgowości,
  • posiadanie dodatkowego doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym będzie dodatkowym atutem,
  • posiadasz zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
  • jesteś dokładna i skrupulatna w wykonywaniu zadań,
  • masz poczucie obowiązku, konsekwencja w działaniu,
  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności Excelem,
  • posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy z klientem i zespołem,
  • planujesz rozwijać się w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów,
  • jesteś komunikatywna i łatwo nawiązujesz kontakty, dobrze czujesz się w zespole,
  • atutem będzie rozpoczęte postępowanie kwalifikacyjne na Biegłego Rewidenta.

 

Twój zakres obowiązków

  • będziesz mógł rozwijać kompetencje i zdobywać wiedzę merytoryczną w gronie doświadczonych biegłych rewidentów, doradców inwestycyjnych, ekspertów i maklerów papierów wartościowych,
  • będziesz brał udział w pracy zespołu realizującego projekty z zakresu badań i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich,
  • będziesz mógł uczestniczyć w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej,
  • będziesz miał możliwość zapoznać się ze sporządzaniem opinii sądowych z zakresu finansów i księgowości,
  • będziesz mógł uczestniczyć w przygotowywaniu umów, ofert i kalkulacji,
  • będziesz miał możliwość poznać funkcjonowanie przedsiębiorstw z różnych branż.

Dołączając do nas zyskujesz

  • ciekawą pracę w zespole doświadczonych biegłych rewidentów, doradców inwestycyjnych, maklerów papierów wartościowych oraz wykładowców akademickich,
  • możliwość uczestniczenia w badaniach w oparciu o nowatorski program do badania, opracowany przez Spółkę,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, w tym uprawnień Biegłego Rewidenta,
  • możliwość odbycia szkoleń doskonalących umiejętności zawodowe,
  • jasną ścieżkę kariery i możliwości awansu,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, wiedzy, zaangażowania i efektywności.
  • udział w pracy zespołu, w którym uśmiech często gości na twarzach, a wyzwań i trudności nie zamiata się pod dywan,
  • oferujemy pracę na pełny etat, na okres próbny umowa zlecenia, a następnie umowa o pracę.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenia.

Wynagrodzenie będzie uzależnione od kwalifikacji i umiejętności.

Wymiar czasu pracy: część (minimum 3 dni w tygodniu) lub pełny etat.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ABES AUDIT Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. J. Bema 60, 01-225 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:

Zgadzam się na przetwarzanie przez ABES AUDIT Sp. z o.o. (Pracodawca) moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Pracodawcę.

W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail: [email protected]

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."