DANE OFERTY
- Typ ofertyPraca stała
- Pensja: 12 500-19 500 PLN/m-c
- Firma: Novaris Sp. z o.o.
- Kontakt: Marek
- Telefon: +48 507 132 507
- Język obcy: angielski
- Doświadczenie: Minimum 2 lata
Firma Novaris rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku i od tego momentu zajmuje się kreowaniem, utrzymaniem, testowaniem i adoptowaniem systemów informatycznych do potrzeb Naszych klientów
Jednym z najważniejszych wyzwań stojących przed naszą firmą jest tworzenie nowoczesnych aplikacji przy użyciu najnowszych technologi programistycznych obecnych na rynku
Obecnie do Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko :
IT Service Manager
Miejsce pracy: Zdalnie !!
Praca polega koordynowaniu pracy całej grupy programistów i testerów, w celu zapewnienia najlepszych wyników w naprawianiu błędów i świadczeniu usług.
Kandydat powinien charakteryzować się umiejętnością przekazywania jasnych i zwięzłych informacji klientowi i zespołowi
Wymagania :
• Min. 2 lata w branży IT na stanowisku związanym z kontaktem z klientem po stronie technicznej
• Znajomość zarządzania Aplikacją i Testami
• Zdolność do rozwiązywania trudnych problemów
• Dobre umiejętności komunikacyjne
• Sprawdzona wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi, technologii
• Mile widziane doświadczenie z narzędziami takimi jak Azure DevOps Services / Visual Studio Team Services, MS SharePoint, MS Teams,
• Znajomość języka angielskiego poziom min dobry
Oferujemy :
+ W przypadku zatrudnienia w oparciu B2B stawka za dzień pracy od 500 do 850 PLN netto
+ Zatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowa i Prace (w zależności od preferencji kandydata)
+ Projekt długoterminowy
Jednym z najważniejszych wyzwań stojących przed naszą firmą jest tworzenie nowoczesnych aplikacji przy użyciu najnowszych technologi programistycznych obecnych na rynku
Obecnie do Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko :
IT Service Manager
Miejsce pracy: Zdalnie !!
Praca polega koordynowaniu pracy całej grupy programistów i testerów, w celu zapewnienia najlepszych wyników w naprawianiu błędów i świadczeniu usług.
Kandydat powinien charakteryzować się umiejętnością przekazywania jasnych i zwięzłych informacji klientowi i zespołowi
Wymagania :
• Min. 2 lata w branży IT na stanowisku związanym z kontaktem z klientem po stronie technicznej
• Znajomość zarządzania Aplikacją i Testami
• Zdolność do rozwiązywania trudnych problemów
• Dobre umiejętności komunikacyjne
• Sprawdzona wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi, technologii
• Mile widziane doświadczenie z narzędziami takimi jak Azure DevOps Services / Visual Studio Team Services, MS SharePoint, MS Teams,
• Znajomość języka angielskiego poziom min dobry
Oferujemy :
+ W przypadku zatrudnienia w oparciu B2B stawka za dzień pracy od 500 do 850 PLN netto
+ Zatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowa i Prace (w zależności od preferencji kandydata)
+ Projekt długoterminowy
Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."