JUNIOR ACCOUNT MANAGER (MŁODSZY DORADCA KLIENTA) - DIGITAL MARKETING

DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Y-Consulting
  • Kontakt: Kamil Rajtarski
  • Telefon: 508-466-220
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Nie wymagane

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Warszawa
  • Region: mazowieckie
  • Państwo: Polska
Junior Account Manager (Młodszy Doradca Klienta Biznesowego) - digital marketing
Miejsce pracy: centrum Warszawy, bardzo blisko stacji metra Rondo ONZ

Obecnie dla naszego Klienta agencji digital marketingu, działającej na polskim rynku od 2010 roku, poszukujemy do zespołu młodej, ambitnej osoby, na stanowisko Junior Account Managera, która podejmie się wyzwania rozwijania relacji z Klientami biznesowymi. Chcemy pracować z osobami, które mają wewnętrzną motywację do rozwoju i nie boją się innowacji. 

W Firmie Klienta znają się na promocji w Internecie i pomagają swoim Klientom więcej sprzedawać. Firma realizuje projekty SEM, SEO, Google Analytics, Social Media, jak również tworzy strony, aplikacje i sklepy internetowe.

Oprócz pracy pełnej wyzwań, godnego wynagrodzenia i dużych możliwości rozwoju nasz Klient oferuję pracę zgodnie z jasnymi zasadami postępowania: odpowiedzialność, profesjonalizm, sprawność, rzetelność, wyróżnianie się, skuteczność.

Rola i główne zadania:
- budowa i utrzymanie dobrych relacji z Klientami biznesowymi, w profesjonalny sposób doradczy i pełni etyczny
- rozpoznawanie i badanie potrzeb Klientów
- analizy rynku w powiązaniu z planami biznesowymi firmy
- współpraca wewnętrzna z innymi działami firmy w celu optymalizacji obsługi Klientów i wzrostu ich satysfakcji
- współpraca z Project Managerami przy przygotowywaniu merytorycznych prezentacji biznesowych
-wsparcie i optymalizacja procesów nowobiznesowych, przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż
- bezpośrednia współpraca z Prezesem Zarządu i wsparcie projektów realizowanych w ramach jego odpowiedzialności
- rozwijanie swojej wiedzy z zakresu marketingu internetowego oraz profesjonalnej współpracy z Klientami biznesowymi

Charakterystyka poszukiwanej osoby:
- wykształcenie wyższe lub status studenta
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie
- kreatywność, inicjatywa i duża samodzielność w działaniu i myśleniu
- min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego i/lub w sprzedaży
- zainteresowanie komunikacją i digital marketingiem
- łatwość nawiązywania nowych kontaktów, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- umiejętność słuchania, wyciągania wniosków i analizy
- łatwość uczenia się nowych rzeczy, wysoka motywacja rozwoju zawodowego i doskonalenia się

Dodatkowo - mile widziane (jeśli nie ma - nauczymy!):
- orientacja w zakresie marketingu internetowego i nowych technologii
- rzeteleność i dokładność, łatwość organizacji swojej pracy
- podstawowa wiedza w zakresie SEO/SEM/e-Commerce
komunikatywna znajomość języków obcych
- działanie w oparciu o najwyższe standardy etyki i profesjonalizmu
- znajomości specyfiki postawy doradczej nastawionej na partnerstwo biznesowe w oparciu o zaufanie. 

Klient oferuje:
- zarobki na poziomie 2000-4000 zł netto miesięcznie
- możliwość pracy zdalnej i flex time (przychodzimy od 8 do 10 i wychodzimy od 16 do 18)
- luźną, niekorporacyjną atmosferę pracy w super lokalizacji – blisko stacji metra Rondo ONZ i z dala od zgiełku głownych ulic
- profesjonalny proces wdrożeniowia przygotowujący do objęcia funkcji i szkolenia rozwijające Twoją wiedzę i umiejętności 
- współpracę w szybko rozwijającej się Firmie wyznającej - najwyższe standardy etyczne i wartości biznesowe
- współpracę z zespołem chętnie dzielącym się wiedzą i doświadczeniem
- współpracę z Firmą świadomie rozwijającą istniejące procesy i struktury organizacji oraz nastawioną na optymalizację codziennego współdziałania
- stabilną współpracę - poszukujemy ludzi zorientowanych na cel, dajemy nieograniczone możliwości zarobku
- kontakty do Klientów zainteresowanych naszymi produktami (ograniczamy cold calling do minimum)
- nieograniczony dostęp do kawy i w pełni wyposażonej kuchni
- nieograniczony dostęp do bogatej, wewnętrznej bazy wiedzy i platformy e-learningowej
Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustaw z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)"