DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Leszek
  • Kontakt: Leszek
  • Telefon: 725425514
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Nie wymagane

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Warszawa
  • Region: mazowieckie
  • Państwo: Polska
Zadania:

1. Stworzenie planu komunikacji danych sportów w zgodzie z polityką firmy, ogólną strategią marketingową kraju i strategią Decathlon Polska. 

2. Realizację kampanii technicznych w środowisku online i offline (zadania wizerunkowe i sprzedażowe).

3. Zarządzanie budżetem technicznym konkretnego sportu i mierzenie efektów. 

4. Przekazywnaie wiedzy marketingowej lokalnym liderom sportu celem udoskonalania działań lokalnych.  

5. Przekładanie priorytetów narodowych liderów sportu z polityki handlowej na odpowiednie priorytety w komunikacji i działaniach marketingowych. 


ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI

1.     We współpracy z krajowym liderem social media zapewnianie sportowego kontentu, kreacji oraz zaplecza mediowego na kanałach marki Decathlon w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Youtube, Blog etc. zgodne z budżetem, realizując cele biznesowe, strategię marketingu oraz politykę firmy.

2.     Odpowiedzialność za skuteczną egzekucję działań w odpowiednich kanałach biorąc pod uwagę politykę firmy oraz trendy w marketingu internetowym.

3.     Dbanie o animację mailową - przygotowanie mailingów wizerunkowychh i kontentowych we współpracy z krajowym liderem CRM.

4.     Współpraca z przedstawicielami domu mediowego, agencji kreatywnej, agencji graficznych oraz zepołem marketingu, DSP/NSL, WebMarketerami oraz ekipą e-commerce celem skoordynowania działań na odpowiednich kanałach komunikacji.

5.     Dbanie, by plan komunikacji sportu zawierał elementy pomagające dynamizować handel w obrębie danego sportu.

6.     Zapewnianie efektywności działań na podstawie przyjętych wskaźników i narzędzi do ich mierzenia.

7.     Przekazywanie wiedzy marketingowej OSLom w ramach sportów, za które kandydat będzie odpowiadał.

8.     Współpraca z liderami opinii/influencerami (prasa, blogerzy etc.) zarządzanie produktami testowymi.

9.     Korzystanie z narzędzi marketingowych (badania, raporty konsumenckie, dane mediowe), wspieranie NSL wiedzą o zachowaniach użytkowników.

10.  Dbanie, by użytkownicy rozumieli relację ceny do jakość produktów.

11.  Informowanie odpowiedniego supply o planowanych akcjach marketingowych z wyprzedzeniem, pozwalającym zapewnić zapas.

12.  Koordynowanie eventów centralnych dotykających tematykę sportu kandydata (w wymiarze centralnym/ogólnopolskim)

13.  Odpowiadanie za przygotowanie technicznej komunikacji dla sklepów/OSL.


WYMAGANIA I KOMPETENCJE

Szukamy osób, które mają predyspozycje do tego, by stać się marketerem, a niekoniecznie są już ekspertem w tej dziedzinie. Projekt przewiduje 2-3 lata pracy na tym stanowisku, w tym intensywne szkolenie i rozwój w trakcie pierwszych 6 miesięcy pracy.

Idealny kandydat ma następujące umiejętności miękkie:

1. Empatia i umiejętność wsłuchania się w potrzeby użytkowników  

2. Kreatywność, otwartość na nowości i zmiany

3. Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole

4. Przedsiębiorczość, orientacja na wyniki 

5. Charyzma, energia, zdolność do wywierania wpływu na otoczenie 

6. Ambicja i chęć samodoskonalenia się 

7. Pasja do mojego, wybranego sportu

 

Oraz następujące umiejętności twarde:

  1. Doświadczenie w zarządzaniu projektami (np. misja dodatkowa, organizacje studenckie)
  2. Wielozadaniowość- umiejętność nadzorowania wielu równoległych procesów 
  3. Analiza danych w stopniu co najmniej podstawowym  
  4. Dobre zrozumienie modelu biznesowego Decathlon i wpływu działań na sprzedaż 
  5. Umiejętność dawania i odbierania informacji zwrotnej 
  6. Umiejętność porozumiewania się w jęz. angielskim

 

Dodatkowym atutem będzie:

1.      Wykształcenie/doświadczenie dotyczące działań marketingowych

2.      Wiedza dotycząca:

- mediów społecznościowych,

- SEO/SEM,

- mailingów,

- przeprowadzaniu eventów,

- public relations,

- trendów w marketingu internetowym.

 

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustaw z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)"