ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DS. TECHNICZNYCH

DANE OFERTY

  • Typ ofertyDziałalność gospodarcza
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Lux Dom Sp. z o.o.
  • Kontakt: Beata Przydatek
  • Telefon: 509754719
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum 2 lata

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Warszawa
  • Region: mazowieckie
  • Państwo: Polska

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości od blisko 15 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy,
staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 1,5 mln m2.

W związku z pozyskaniem kolejnych kontraktów, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz
Zespół na stanowisku:

Zarządca Nieruchomości ds. technicznych

 

Obowiązki:

·         efektywne prowadzenie powierzonych kontraktów z zakresu technicznej obsługi
nieruchomości (Wspólnot Mieszkaniowych),

·         koordynacja i kontrola jakości usług świadczonych przez firmy podwykonawcze,

·         czuwanie nad terminowością przeglądów przewidzianych przez Ustawodawcę,

·         ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie
najlepszych rozwiązań rynkowych,

·         budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty.

 

Wymagania:

·         doświadczenie w obsłudze klienta mieszkaniowego (współpraca z Zarządcami,
Administratorami, Wspólnotami, Spółdzielniami) – wymóg konieczny,

·         umiejętność diagnozowania usterek i awarii urządzeń i instalacji technicznych budynku,

·         mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości podeweloperskich,

·         mile widziane uprawnienia budowlane,

·         odpowiedzialność, dyspozycyjność i samodzielność,

·         umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem.

 

Oferujemy:

·         pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży, w miłym, dynamicznym
środowisku,

·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,

·         prywatną opiekę medyczną,

·         kartę sportowo-rekreacyjną.

 

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

 

 

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości od blisko 15 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy,
staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 1,5 mln m2.

W związku z pozyskaniem kolejnych kontraktów, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz
Zespół na stanowisku:

 

Zarządca Nieruchomości ds. technicznych

 

 

Obowiązki:

·         efektywne prowadzenie powierzonych kontraktów z zakresu technicznej obsługi
nieruchomości (Wspólnot Mieszkaniowych),

·         koordynacja i kontrola jakości usług świadczonych przez firmy podwykonawcze,

·         czuwanie nad terminowością przeglądów przewidzianych przez Ustawodawcę,

·         ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie
najlepszych rozwiązań rynkowych,

·         budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty.

 

Wymagania:

·         doświadczenie w obsłudze klienta mieszkaniowego (współpraca z Zarządcami,
Administratorami, Wspólnotami, Spółdzielniami) – wymóg konieczny,

·         umiejętność diagnozowania usterek i awarii urządzeń i instalacji technicznych budynku,

·         mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości podeweloperskich,

·         mile widziane uprawnienia budowlane,

·         odpowiedzialność, dyspozycyjność i samodzielność,

·         umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem.

 

Oferujemy:

·         pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży, w miłym, dynamicznym
środowisku,

·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,

·         prywatną opiekę medyczną,

·         kartę sportowo-rekreacyjną.

 

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

 

 

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

                                                                              

                                                                              

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."