DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Fundacja Aktywizacja
  • Kontakt: Karolina
  • Telefon: 500071833
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

DLA NASZEGO KLIENTA POSZUKUJEMY KANDYDATÓW ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM PRACY NA STANOWISKU DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI 

Miejsce pracy: Zielona Góra

W sposób szczególny do kandydowania zachęcamy

 OSOBY POSIADAJĄCE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

W ramach współpracy otrzymasz:

  • umowę o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku
  • atrakcyjny system premiowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych,
  • kartę Multisport.

Twoja praca będzie polegała na:

  • administrowanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi obsługiwanymi przez Obszar Operacyjny ds. Nieruchomości w Poznaniu,
  • prowadzenie racjonalnej gospodarki administrowanymi zasobami lokalowymi ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji wykorzystania powierzchni poprzez okresowe analizy wykorzystania powierzchni i wynajem pustostanów,
  • koordynacja procesu wizyt i oceny stanu technicznego i porządkowego placówek pocztowych oraz monitorowanie prawidłowości wykonywanych wizyt zgodnych z założeniami procesu wizytacji placówek pocztowych,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych ze zgłoszonymi usterkami i awariami
  • w administrowanych obiektach oraz pracami konserwacyjnymi.

Szukamy  właśnie Ciebie jeśli:

  • posiadasz wykształcenie średniego, preferowane techniczne, mile widziane wyższe,
  • potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office,
  • doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami będzie dodatkowym atutem,
  • znasz ogólnie obowiązujące przepisy w zakresie dotyczącym nieruchomości,
  • posiadasz prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód, do wykorzystywania w celach służbowych,
  • posiadasz umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
  • posiadasz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • jesteś samodzielny, sumienny i komunikatywny.



Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

Masz pytania? Zadzwoń: 500 071 833

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."