Office Assistant
Poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko: Office Assistant
Zakres obowiązków:
· Wprowadzanie dokumentów zakupowych (wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, import towarów), kosztowych oraz korekt
· Stały kontakt z zagranicznymi dostawcami
· Prowadzenie i archiwizacja dokumentów dla księgowości
· Wystawianie faktur za sprzedaż usług dostawcom zagranicznym
· Importowanie kartotek produktowych do systemu wraz z weryfikacją ich poprawności
Oczekiwania:
· Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
· Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe
· Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
· Praktyczna i dobra znajomość pakietu OFFICE (szczególnie Excel)
· Bardzo dobra organizacja pracy własnej, precyzja, skrupulatność i dbałość o szczegóły
Oferujemy:
· Umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
· Niezbędne narzędzia pracy
· Zniżki pracownicze na marki sportowe w ofercie Larix
· Ubezpieczenie grupowe
· Szkolenia wewnętrzne
· Możliwość zdobywania nowych doświadczeń