Copywriter – tworzenie treści marketingowych, niepełny etat
Miejsce i czas pracy: biuro w Bydgoszczy - Bocianowo, poniedziałek – piątek w godz. 8-16. Elastyczny czas pracy.
Grupa Mediart jest agencją marketingu internetowego. Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu promocji online, w tym w zarządzaniu mediami społecznościowymi, tworzeniu kampanii reklamowych (m.in. Meta ADS, Google Ads), content marketingu, pozycjonowaniu stron (SEO), a także projektowaniu i optymalizacji stron internetowych. Nasze działania skupiają się na budowaniu silnych i trwałych relacji między markami a ich odbiorcami, zwiększaniu widoczności w sieci oraz generowaniu konwersji. Pomagamy firmom osiągać sukces w cyfrowym świecie, oferując spersonalizowane i skuteczne strategie marketingowe.
Kogo szukamy?
Copywriter - odpowiada za tworzenie angażujących i skutecznych treści marketingowych dopasowanych do różnych kanałów komunikacji online. Przygotowuje teksty na potrzeby stron internetowych, blogów, newsletterów oraz mediów społecznościowych. Dba o spójność językową i wizerunkową marki. Wspiera działania SEO poprzez optymalizację treści zgodnie z zasadami pozycjonowania. Monitoruje efektywność publikowanych treści i wprowadza niezbędne modyfikacje w celu zwiększenia ich skuteczności. Ściśle współpracuje z zespołem strategii, grafikami i specjalistami ds. reklam.
Zakres obowiązków:
Tworzenie angażujących i poprawnych językowo treści na potrzeby mediów społecznościowych, stron internetowych, blogów i newsletterów
Optymalizacja treści pod kątem SEO,
Redagowanie i korekta tekstów,
Śledzenie trendów i wdrażanie nowych pomysłów do tworzonych treści.
Wymagania kwalifikacyjne:
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy jako copywriter lub content creator w agencji marketingowej lub pokrewnej branży,
Umiejętność pisania tekstów sprzedażowych i informacyjnych dopasowanych do różnych kanałów komunikacji,
Lekkie pióro, kreatywność i doskonała znajomość języka polskiego.
Przydatne:
Dobra znajomość zasad SEO i doświadczenie w tworzeniu treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki,
Wykształcenie: średnie lub wyższe, kursy i szkolenia z zakresu Google, content marketingu, pozycjonowania.
Prawo jazdy kat. B.
Kompetencje zawodowe:
Doskonała znajomość języka polskiego i zasad poprawnej polszczyzny.
Obsługa Google Workspace.
Znajomość narzędzi analitycznych.
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, kreatywność, wysoka kultura osobista, terminowość, otwartość na naukę, empatia, pozytywne nastawienie.
Jeśli spełniasz wymagania i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, wyślij nam swoje CV oraz mile widziane będzie portfolio tekstów!