Specjalista ds. administracji
Do naszej agencji reklamowej poszukujemy osoby, która zadba o sprawne funkcjonowanie biura oraz zapewni wsparcie organizacyjne i administracyjne zespołowi kreatywnemu. Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, samodzielnej i otwartej – kogoś, kto odnajdzie się w dynamicznym środowisku i będzie czuwać nad płynnością codziennych procesów biurowych.
Zakres obowiązków:
• Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, obsługa połączeń telefonicznych
• Nadzór nad wyposażeniem biura, zaopatrzeniem i przesyłkami kurierskimi
• Obsługa urządzeń biurowych i nadzór nad ich serwisem
• Organizacja obiegu dokumentów
• Współpraca z księgowością zewnętrzną i dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów finansowych
• Wsparcie organizacyjne dla zespołu w zakresie przygotowania i porządkowania dokumentów ofertowych i przetargowych
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w administracji lub księgowości
• Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
• Komunikatywność i naturalna umiejętność „ogarniania rzeczy”
• Biegła obsługa pakietu MS Office
Oferujemy:
• Pracę na 1/2 etatu z możliwością późniejszego przejścia na pełny etat
• Pracę w kreatywnym, zgranym zespole i luźnej, agencyjnej atmosferze
• Realny wpływ na organizację pracy biura
• Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach marketingowych
• Stałe godziny pracy i możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres e-mail: [email protected]
Do CV prosimy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby procesu rekrutacji prowadzonego przez KOMBINAT Sp. z o.o. Sp.k., zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).