oferta bezpłatna


dodano około miesiąc temu
Pracownik działu technicznego ds. zamówień
Kraków
Polska
6000 PLN / m-c
Wyświetleń: 52Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Agencja Pracy "Kaja" nr. rej. 391 obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik działu technicznego ds. zamówień w branży tramwajowej
Miejsce pracy: Kraków, Czyżyny- Łęg
Wymagania:
- doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku
- wykształcenie techniczne - wyższe lub średnie (mile widziane)
- (specj. budownictwo, infrastruktura, kolej lub pokrewne)
- łatwość z nawiązywaniem kontaktów oraz swoboda w prowadzeniu rozmów
- dobra organizacja własnej pracy
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert przetargowych
- praca w dziale kosztorysu przy zamówieniach publicznych
- obsługa procesów związanych z zamówieniami w ramach działu technicznego
- przeprowadzenie rozeznania rynku
- udział w ustalaniu listy potencjalnych wykonawców
- szacowanie wartości zamówienie, określanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie 6000 brutto (stawka progresująca)
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- możliwość udziału w interesujących projektach
- stałą pracę od poniedziałku do piątku
Praca od zaraz, możliwość współpracy długoterminowej.
Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV na adres @ z dopiskiem "Pracownik działu technicznego ds. zamówień".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).