DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 4 500-5 500 PLN/m-c
  • Firma: Edrone Sp. z o.o.
  • Kontakt: edrone Sp. z o.o.
  • Telefon: 510043827
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Kraków
  • Region: małopolskie
  • Państwo: Polska

Poszukujemy osoby do zespołu Customer Care w edrone!


Trochę o nas:


Jesteśmy opartym na AI e-CRM'em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych.

Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


Trochę o Tobie:


  • posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientami
  • jesteś osobą proaktywną, energiczną, zaangażowaną
  • nie boisz się wyzwań i nowych obowiązków
  • umiesz pracować pod presją czasu
  • znasz angielski na poziomie min B2
  • znasz podstawy marketingu i/lub interesujesz się e-commerce
  • lubisz się rozwijać i śledzić trendy


Mile widziane:


  • znajomość HTML
  • doświadczenie w e-commerce lub w marketingu
  • doświadczenie z klientem B2B
  • znajomość pakietu google (dokumenty, kalendarz, arkusze)


Będziesz odpowiedzialny/a za:


  • kontakt z klientami i ich obsługę w godzinach 8/9 - 16/17
  • tworzenie scenariuszy Marketing Automation dla klientów
  • wsparcie klientów przy wdrażaniu naszego narzędzia oraz szkolenia klientów
  • pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów
  • regularną wysyłkę newsletterów z porozumieniem z klientami
  • obsługę klientów i opiekę nad ich kontem w edrone
  • nawiązywanie długotrwałej relacji z klientami i dbanie o ich customer experience


Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
  • Dofinansowanie do pakietu sportowego - Multisport i medyczne - LuxMed, lekcje języka angielskiego i portugalskiego, dostęp do portalu mental health i wellbeeing - Mindgram.
  • Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,
  • Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w Krakowie, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym,



Jak wygląda proces rekrutacji:


  1. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem - Karol Szymonik
  3. Spotkanie online z liderką zespołu - Patrycja Haber
  4. Rozmowa w biurze z liderami zepsołów i menadżerką działu - Wioleta Jednaka
  5. Decyzja dotycząca oferty


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."