DANE OFERTY

  • Typ ofertyUmowa-zlecenie
  • Pensja: 4 000 PLN/m-c
  • Firma: Stowarzyszenie TRISO
  • Kontakt: Aleksander Łaba
  • Telefon: 607821688
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Nie wymagane

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Opole
  • Państwo: Polska

Stowarzyszenie TRISO poszukuje odpowiedzialnego pracownika, który ma ambicje by rozwijać siebie i nasze Stowarzyszenie.

Praca stacjonarna w Opolu na stanowisku administracyjno-biurowym w wymiarze pełnego etatu.
Praca posiada niekorporacyjny, w wielu aspektach zbliżony do startup'owego, charakter. Bez (zazdrosnych) współpracowników i (mikrozarządzającego) bezpośredniego przełożonego.
Poszukiwana jest osoba do trwałego zatrudnienia.

Stowarzyszenie TRISO od 1999 wspiera dzieci, młodzież i osoby dorosłe z trisomią 21 oraz ich rodziny z Opola i województwa opolskiego. Założone i kierowane przez lekarza dr Joannę Łabę osiągnęło stabilną pozycję na liście opolskich organizacji pozarządowych.

Obowiązki na oferowanym stanowisku składają się z dwóch części:

  1. bieżącej obsługi administracyjno-biurowej Stowarzyszenia oraz realizowanych projektów
  2. w pozostałym czasie pracy, aktywnego uczestniczenia w rozwoju Stowarzyszenia i jego misji niesienia wielopłaszczyznowej pomocy osobom z trisomią 21

Minimalne wymagania:

  • podstawowym, niezbędnym wymaganiem jest wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz miejsce pracy
  • nastawienie na rozwój (własny), bezpośrednio przyczyniający się (ukierunkowany na) rozwój Stowarzyszenia
  •   - nie szukamy osoby, która po „wykonaniu wszystkich zleconych zadań i poleceń” na pozostałe godziny w pracy nie ma większych ambicji niż „przeglądanie Facebooka”
  • wykształcenie min. średnie ogólnokształcące
  • ponadto:
  •   - wysoka kultura osobista
  •   - nienaganna prezencja
  •   - zorganizowanie
  •   - skrupulatność
  •   - samodzielność
  •   - znajomość lub gotowość do nauki obsługi pakietów biurowych (Microsoft Office, LibreOffice, Apache OpenOffice)
  •   - znajomość lub gotowość do nauki obsługi klienta poczty e-mail (Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook, itp.)
  •   - znajomość lub gotowość do nauki obsługi sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, faks)
  •   - znajomość lub gotowość do nauki podstawowych czynności z zakresu prowadzenia ewidencji księgowej

Ramowy zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i odpisywanie na korespondencję
  • kontakt z rodzicami, terapeutami
  • prowadzenie elektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów
  • obsługa projektów dofinansowywanych z PFRON, ROPS i innych
  • sporządzanie dokumentacji zewnętrznej Stowarzyszenia
  • wykonywanie bieżących poleceń Prezesa Zarządu i koordynatora projektów

Stowarzyszenie aktywnie wdraża cyfryzację i automatyzację pracy, co istotnie zmniejsza czas, który wymagany jest do obsługi administracyjno-biurowej. W związku z tym, poszukiwana jest osoba ambitna, pragnącą się rozwijać i osiągać nowe cele.

Oferta jest odpowiednia dla osób zaczynających swoją karierę — do wykonywania obowiązków administracyjno-biurowych pracownik zostanie przeszkolony i wdrożony (nie jest wymagane doświadczenie).

Praca jest jednak również odpowiednią na całe życie, dzięki możliwości stałego rozwoju. Dobra pozycja naszego Stowarzyszenia w regionie umożliwia realizowanie wielu ciekawych i wartościowych projektów. Wybieraj zadania, które Cię inspirują i które będziesz wykonywać z radością. A kiedy poczujesz chęć nauki czegoś nowego ­— będziesz mieć taką możliwość. Możesz np.:

  • nauczyć się i zacząć organizować w imieniu Stowarzyszenia wydarzenia kulturalne, a nawet zaprosić Prezydenta Miasta czy udzielić wywiadu mediom
  • zorganizować i kierować pracą wolontariuszy Stowarzyszenia, wspólnie zmieniając świat na lepszy
  • poszukać sposobu, w jaki aktywność Stowarzyszenia w mediach społecznościowych może przyczynić się do jego rozwoju i zarządzać tymi kanałami
  • znaleźć i kontaktować się z firmami i osobami prywatnymi, które mogłyby wesprzeć nasze Stowarzyszenie (finansowo i niefinansowo) i m.in. pomóc zrealizować Twoje pomysły
  • nauczyć się i prowadzić stronę internetową Stowarzyszenia korzystającą z systemu WordPress
  • wyszukać, zawnioskować i pokierować mniejszym projektem dofinansowanym z urzędów (miasta, marszałkowskiego), ROPS, PFRON, firm oraz fundacji działających przy firmach — np. organizacji spotkania z Mikołajem. Wiele z tych projektów przewiduje dodatkowe wynagrodzenie dla koordynatora takiego projektu — dla Ciebie
  • znaleźć korzystny dla Stowarzyszenia cel kampanii Google Ads, nauczyć się i poprowadzić ją (mamy środki finansowe od firmy Google)
  • nauczyć się obsługi programów do tworzenia grafiki komputerowej (rastrowej, wektorowej) i tworzyć potrzebne i faktycznie wykorzystywane przez Stowarzyszenie projekty (np. plakaty wydarzeń)
  • wiele innych

Oczywiście wszystkie te pomysły będziesz mógł/mogła realizować, gdy obowiązki danego dnia zostaną przez Ciebie wykonane. Jednak, dzięki cyfryzacji, automatyzacji i dobrej organizacji pracy, czasu będzie wystarczająco dużo. Co ważne, Twoje pomysły na usprawnienie i dalsze skrócenie czasu poświęcanego na wykonanie niezbędnych obowiązków administracyjno-biurowych, są bardzo pożądane — na pewno zostaną wysłuchane i docenione.

Miejsce i czas pracy

  • praca stacjonarna
  • nowo wyremontowany budynek Centrum Aktywności i Rehabilitacji przy ul. Jagiellonów 53 w Opolu
  • do dyspozycji nowy komputer z systemem system Windows oraz dwa co najmniej 24-calowe monitory, urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kserokopiarka)
  • wymiar pełnego etatu:
  •   - od poniedziałku do piątku w godz. 8 do 16
  •   - jeden dzień w tygodniu (do ustalenia) w godz. 10 do 18, aby do biura Stowarzyszenia mogły zgłosić się osoby, które nie mogą pojawić się w standardowych godzinach pracy (rodzice, terapeuci, itd.)

Forma i okres współpracy

  • początkowo umowa na okres próbny od 1 do 3 miesięcy (płatna)
  • oferujemy stabilne zatrudnienie
  •   - Stowarzyszenie działa od ponad 20 lat i ciągle się rozwija
  • w przyszłości możliwa umowa o pracę na czas nieokreślony po potwierdzeniu zaangażowania pracownika w działalność Stowarzyszenia
  •   - nie możemy dopuścić do sytuacji, w której pieniądze darczyńców, sponsorów i ludzi dobrej woli zamiast na pomaganie potrzebującym zostałyby przeznaczone na zatrudnienie drugiego pracownika administracyjnego-biurowego, gdy podstawowego nie ma w pracy choć pobiera pensję ze środków Stowarzyszenia
Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."