

Specjalista/Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- aktywna sprzedaż produktów i usług, informowanie klientów o promocjach i aktualnej ofercie firmy, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa pierwszych etapów procesowania leadów,
- kontakt telefoniczny w zakresie działań przedsprzedażowych dla działów Sprzedaży, Serwisu i Części;dosprzedaż produktów i usług, używanie „scenariuszy” w rozmowach z Klientami,
- obsługa telefonów wchodzących, w tym obsługa telefoniczna Recepcji; dzwoniącego Klienta, przekazywanie połączeń wewnątrz organizacji,
- bieżąca praca z bazą danych klientów firmy,
- badanie jakości obsługi Klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami,
- weryfikacja i rozwój baz danych, aktualizacja CRM.
IDEALNY KANDYDAT:
- będzie posiadał(a) doświadczenie w pracy call center sprzedażowego lub telefonicznej obsłudze Klienta ,
będzie osobą:
- kontaktową i komunikatywną,
- rzetelną i budzącą zaufanie,
- z wysoką kulturą osobistą,
- umiejącą samodzielnie organizować swój czas pracy,
- dynamiczną w działaniu, entuzjastyczną i zaangażowaną w pracę
TO OFERUJEMY:
- pracę w rzetelnej i dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku lokalnym,
- wdrożenie i cykl szkoleń w renomowanej marce samochodowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system premii.
Godziny pracy: 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00