Audio Product Test Specialist
Nasze wymagania:
• Praktyczne umiejętności korzystania z podstawowych przyrządów elektrycznych i narzędzi pomiarowych;
• Zdolność do zrozumienia podstawowych schematów;
• Metodyczne podejście i doskonała dbałość o szczegóły;
• Zdolność do identyfikowanie problemów i rekomendowanie komercyjnie opłacalnych rozwiązań.
• Doskonała gramatyka/znajomość języka angielskiego;
• Postawa „can-do”;
• Doskonałe zarządzanie czasem, zdolność do ustalania priorytetów obciążenia pracą i dotrzymywania terminów
• Podstawowa znajomość przepisów UE dotyczących oznakowania CE i bezpieczeństwa produktów (w odniesieniu do elektroniki użytkowej);
• Zainteresowanie lub pasja do produktów audio
Twoje zadania:
• Współpraca z Audio Technical Manager w celu sformułowania wspólnych podejść i dokumentów wytycznych dla producentów w celu zapewnienia jasnej komunikacji i niezawodnej implementacji wymagań Sharp dla określonych typów produktów.
• Odpowiedzialność za odkrywanie i raportowanie problemów, zapewnianie zgodności pomiarów parametrów technicznych z określonymi wymaganiami dotyczącymi produktu, rejestrowanie danych i prezentowanie wyników.
• Formułowanie odpowiednich metodologii testowania i raportowania wyników w celu walidacji próbek w i ocena metod naszych producentów.
• Prowadzenie dyskusji (rozmów telefonicznych zespołów lub podobnych) na temat tematów związanych z ETR (problemy, przyczyny i rozwiązania dla następnego etapu próbek) z zespołem ds. produktów audio i producentami.
• Po wprowadzeniu projektów NPD na rynek, badanie, walidacja i rozwiązywanie wszelkich problemów z produktem za pośrednictwem planu ciągłego doskonalenia (CIP) (jeśli jest to wymagane).
• Wsparcie zapytania o produkt, walidacja problemów i rozwiązania zgodnie z wymaganiami działu sprzedaży lub innych współpracowników.
• Wsparcie SCEP na miejscu (porady) w przypadku wszelkich przeróbek związanych z problemami jakościowymi.
• Koordynacja ruchów próbek inżynieryjnych do i z SCEP, oprócz kontroli zapasów fizycznych i systemowych.
• Wsparcie koordynatora ds. marketingu produktów i opakowań (PMPC) informacjami i korektą dokumentacji użytkownika/instrukcji obsługi.
• Ocena techniczna produktów konkurencji w celu przeprowadzenia analizy porównawczej.
Oferta:
• Praca w międzynarodowej firmie
• Ambitne cele i wyzwania na co dzień
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Niezbędne narzędzia do pracy
• Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
• Stałe wynagrodzenie
• Godziny pracy 8:00-16:00 lub elastyczny system pracy
• Praca na pełen etat, w fabryce w Ostaszewie