DANE OFERTY
- Typ ofertyPraca tymczasowa
- Pensja: 6 000-7 000 PLN/m-c
- Firma: Coberon Chronos Group
- Kontakt: Ewa Filipiak
- Telefon: 730 261 094
- Język obcy: angielski
- Doświadczenie: Minimum rok
MIEJSCE PRACY
- Miejscowość: Warszawa
- Państwo: Polska
Asystentka
Dzień dobry,
Aktualnie dla naszego klienta z branży rachunkowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia
Lokalizacja: Warszawa
Praca od kwietnia
Zakres obowiązków:
● Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące).
● Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej).
● Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości.
● Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders).
● Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących).
● Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura.
● Obsługa sali konferencyjnej i gości.
● Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym.
● Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu.
● Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw.
● Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura.
● Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności).
● Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów.
● Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem.
● Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna).
● Inne prace zlecone przez Kierownika Biura.
Wymagania:
● Doświadczenie na stanowisku biurowym,organizacyjnym lub pokrewne.
● Wykształcenie wyższe.
● Język angielski na poziomie B2.
● Swobodna obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
● Dobra organizacja pracy, wielozadaniowość.
● Komunikatywność.
Oferujemy:
● Umowę o pracę na zastępstwo (12 miesięcy, z możliwością przedłużenia)
● Wynagrodzenie na poziomie 6000-7000 brutto
● Pracę stacjonarną w biurze niedaleko galerii Westfield Mokotów
● Pakiet opieki medycznej (Luxmed)
Zainteresowane osoby zachęcam do wysłania CV na adres [email protected]
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."