Asystent/ka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Pro-TRATE Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, będąca dystrybutorem implantów ROOTT (TRATE AG) na terenie Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Czech, Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Serbii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i innych krajów. Obecnie poszukujemy energicznej i ambitnej osoby do naszego zespołu na stanowisko:
Asystent/ka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Nr ref.: PH_0825_PT Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
Wsparcie przedstawicieli handlowych w umawianiu spotkań i codziennej pracy z klientami
Pomoc w organizacji szkoleń i prezentacji produktów (online i stacjonarnie)
Obsługa bieżących zapytań od klientów (telefonicznie, mailowo)
Udzielanie podstawowych informacji o ofercie firmy i produktach
Współpraca z działem technicznym i marketingowym w codziennych zadaniach
Aktualizacja danych w systemie CRM i wsparcie przy przygotowywaniu ofert
Nasze wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta
lub brak doświadczenia zawodowego, ale wysoka motywacja do rozwoju w sprzedaży
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), mile widziane studia techniczne
Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność
Prawo jazdy kat. B
Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
Oferujemy:
Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i wyników
Niezbędne narzędzia do pracy
Szkolenia techniczne i sprzedażowe
Wsparcie zespołu i realny wpływ na rozwój firmy
Wprowadzenie do pracy i szkolenia produktowe (branża medyczna, implantologia)
Możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży B2B i obsłudze klienta
Współpracę z doświadczonym zespołem, który wspiera i dzieli się wiedzą
Realny wpływ na codzienną pracę firmy i rozwój własnych kompetencji
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV! [email protected]