DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 8 000-10 000 PLN/m-c
  • Firma: Human4Human Recruitment
  • Kontakt: Maria Kasperkiewicz
  • Telefon: 693 949 172
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Warszawa
  • Region: mazowieckie
  • Państwo: Polska
Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Account Manager

Dla naszego Partnera – europejskiego dystrybutora elektroniki wchodzącego przebojem na polski rynek – poszukujemy obecnie osoby, która będzie odpowiadać za sprzedaż produktów AIOT w kanale Open Market w branży elektronicznej, DIY i FMCG. Liczy się nastawienie na osiąganie ponadprzeciętnych wyników, spryt, aktywność oraz samodzielność w działaniu. Jeśli wyróżnia Cię kreatywność w podejmowanych działaniach sprzedażowych, gotowość do nauki oraz wywodzisz się z branży elektronicznej lub małego AGD, to ta oferta jest idealna dla Ciebie! Dodatkowo, jeśli współpracowałeś dotąd z takimi klientami jak OBI, Castorama, Leroy Merlin, Bricomarche czy Selgros, to Twoje szanse w tym procesie znacząco wzrosną. Zapraszamy do rozmowy, na której przedstawimy więcej szczegółów!

 

Key Account Manager


Czym będziesz się zajmować:


  • Identyfikacja i aktywne pozyskiwanie nowych kluczowych klientów w kanale Open Market w branży elektronicznej,
  • Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań,
  • Realizacja strategii sprzedażowej oraz wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Negocjowanie oraz opracowywanie umów handlowych,
  • Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę,
  • Współpraca z dostawcami, dystrybutorami, integratorami oraz producentami,
  • Zarządzanie rentownością kluczowych klientów,
  • Analiza danych sell-in o sell-out oraz podejmowanie odpowiednich działań na ich podstawie,
  • Prognozowanie sprzedaży w krótko- i długoterminowej i odpowiedzialność za jej realizację,
  • Monitorowanie realizacji zamówień dla klientów kluczowych,
  • Monitorowanie działań konkurencji.

Czego oczekujemy:


  • Doświadczenie: minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
  • Wiedza: znajomość sprzętu telekomunikacyjnego oraz produktów AIOT oraz kanałów sprzedaży Open Market w branży elektronicznej, DIY i FMCG,
  • Języki obce: znajomość j. angielskiego na poziomie B2 jest wymogiem koniecznym, dodatkowo znajomość j. rosyjskiego będzie dużym atutem z uwagi na współpracę z dostawcami,
  • Portfolio: doświadczenie we współpracy z takimi klientami jak OBI, Castorama, Leroy Merlin, Bricomarche czy Selgros będzie dużym atutem,
  • Umiejętności: wysoce rozwinięte umiejętności negocjacyjne, interpersonalne, analityczne i autoprezentacyjne,
  • Zorganizowanie: ponadprzeciętne zdolności organizacyjne, proaktywność i kreatywność w działaniu,
  • Kreatywność: Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań,
  • Otwartość: chęć do nauki nowych zagadnień dotyczących sprzedaży w kanale dystrybutorskim,
  • Obsługa komputera: biegła znajomość pakietu Office oraz systemów sprzedażowych (analiza sanych w Excle oraz przygotowywanie prezentacji w PowerPoint),
  • Narodowość: ze względu na uwarunkowania projektu przyjmujemy aplikacje jedynie od osób posiadających polskie obywatelstwo lub biegle posługujących się j. polskim.

Co możemy Ci zaoferować:


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 6.000-7.000 netto oraz atrakcyjne premie adekwatne do zaangażowania oraz osiąganych wyników,
  • Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę międzynarodowym zespole w nowo powstałej organizacji w Polsce,
  • Możliwość pracy hybrydowej w modelu 50/50,
  • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku pod okiem doświadczonego General Managera,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz realnego wspływu na rozwój firmy,
  • Dynamicznie rozwijające się środowisko pracy wynikające z szybkiej ekspansji na polskim rynku,
  • Ekspozycja na współpracę z rozpoznawalnymi markami, globalnymi dostawcami oraz kluczowymi klientami,
  • Wysokie standardy opieki nad pracownikiem oraz ultra wysoka satysfakcja z wykonywanej pracy,
  • Praca na nowoczesnych narzędziach, np. Power BI oraz zadania administracyjne związane ze sprzedażą wykonywane przez specjalistę ds. wsparcia.

 

Informacje o Pracodawcy:

Naszym Partnerem jest międzynarodowy dystrybutor elektroniki użytkowej, AGD oraz rozwiązań smart home działającym na rynku od 2004 r. i rozwijającym sprzedaż międzynarodową od 2017 r. Ugruntowane doświadczenie w sprzedaży B2B łączą ze współpracą z rozpoznawalnymi światowymi markami takimi jak: SAMSUNG, HUAWEI, SONY, XIAOMI, ZTE, MOTOROLA, AMAZFIT, SONY oraz VIVO. Obecnie stawiają na rozwój polskiej gałęzi rynku, dlatego biuro w Warszawie jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się komórką sprzedaży i oczkiem w głowie Zarządu. Podjęcie współpracy z naszym Partnerem gwarantować będzie stabilny rozwój w kanale wartym w Polsce 230 mld zł!

 

Proces rekrutacyjny:

  1. Wyślij CV przez formularz H4H lub email: [email protected]
  2. Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut)
  3. Spotkaj się z General Managerem oraz Prezesem Zarządu w celu weryfikacji zgodności oczekiwań względem stanowiska. (ok. 60 minut)
  4. Porozmawiaj online z International Sales Director, aby poznać lepiej plany rozwoju sprzedaży oraz wartości Firmy. (od 30 do 60 minut)
  5. Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą.
  6. Witamy na pokładzie!

 

O naszym procesie rekrutacyjnym:

Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować.

Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę.

Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy.

 

Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji:

  • Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy!
  • Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji!
  • Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego.
  • Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę.
  • Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.

 

Więcej informacji udziela:

Maria, tel: +48 693 949 172, e-mail: [email protected]

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."