oferta bezpłatna
dodano około miesiąc temu

Kierownik Serwisu ( segmentu druku ) – Lider, który potrafi łączyć ludzi, procesy i wyniki

Warszawa +Hybrydowo
Wyświetleń: 86Aplikacji: 1
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-

Ricoh jest japońską firmą, która od ponad 85 lat jest liderem na rynku technologii. Zaczynaliśmy od produkcji sprzętu biurowego, teraz oferujemy zarówno usługi cyfrowe, jak i IT. W naszej ofercie znajdziesz urządzenia wielofunkcyjne i drukarki, oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów, systemy szerokoformatowe i produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, inteligentne automaty paczkowe, aplikacje do rezerwacji sal konferencyjnych i biurek a także szeroki wachlarz usług IT dedykowanych wszystkim rynkom: od SMB po Enterprise.

 Lokalizacja: Warszawa | Tryb pracy: Hybrydowy | Umowa o pracę | Pełny etat

O stanowisku:

Dołącz do zespołu, który nie tylko utrzymuje najwyższy poziom usług serwisowych, ale aktywnie wpływa na kształtowanie przyszłości naszych usług! Jako Kierownik Serwisu, będziesz mieć realny wpływ na organizację pracy techników, procesy operacyjne i współpracę z klientami – od codziennych zadań po międzynarodowe projekty.

Twoje główne zadania:

• Zarządzanie zespołem techników i pracowników Back Office – planowanie pracy, monitorowanie wyników i wspieranie zespołu w codziennych zadaniach.

• Optymalizacja procesu obsługi zleceń serwisowych aby działały sprawnie i efektywnie, umożliwiając osiąganie oczekiwanych KPI i SLA.

• Budowanie relacji z certyfikowanymi Partnerami biznesowymi

• Monitorowanie wskaźników efektywności i podejmowanie działań naprawczych

• Usprawnienie obiegu części, tonerów i urządzeń zastępczych.

• Kontrola stanów magazynowych, zwrotów i inwentaryzacji części u techników.

• Aktywny udział w realizacji projektów dot. obsługi serwisowej z zakresu OP, PP, SA. Utrzymywanie relacji z Klientami.

• Rozwiązywanie reklamacji klientów i wspieranie zespołu w trudnych przypadkach.

• Współpraca przy tworzeniu budżetu i kontrola jego realizacji.

Nasze oczekiwania:

• Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

• Doświadczenie w pracy w serwisie w branży druku

• Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (schematy, katalogi części).

• Zrozumienie procesów korporacyjnych, targetów, SLA, KPI

• Umiejętność analizy i optymalizacji procesów – od pomysłu do wdrożenia.

• Komunikatywny angielski (w mowie i piśmie).

• Mile widziane wykształcenie techniczne.

 

Co oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w firmie, która działa na rynku od lat – nasi technicy pracują z nami po 20 lat

• Realny wpływ na rozwój działu Serwisu i strategię firmy

• Szkolenia, wsparcie rozwoju i jasno wytyczoną ścieżkę kariery

• Przyjazne, nastawione na współpracę środowisko pracy

• Atrakcyjny system wynagrodzeń: premie kwartalne, premie roczne, dodatki i bonusy

• Rozbudowany pakiet benefitów:

• prywatna opieka medyczna

• ubezpieczenie na życie

• karta sportowa

• dofinansowanie wypoczynku letniego

• Auto służbowe (również do prywatnego użytku), smartfon, laptop

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ricoh Polska


,
Osoba Kontaktowa
Zespół HR

Zobacz podobne