Samodzielny pracownik administracyjny
Poszukujemy kandydata na stanowisko samodzielnego pracownika administracyjnego w Dziale IT.
Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1.
Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu: 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 16.00 (ruchomy czas pracy).
Wymagania wobec kandydatów:
• Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki: informatyka, teleinformatyka, elektronika, automatyka).
• Doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych.
• Znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux).
• Podstawowa administracja sieciami komputerowymi (LAN/WAN, protokoły TCP/IP).
• Obsługa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń peryferyjnych.
• Znajomość podstaw bezpieczeństwa IT (antywirusy, backup, polityki haseł).
• Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania.
• Umiejętność pracy w zespole i komunikacji z użytkownikami.
• Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
• Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
• Prawo jazdy kategorii B.
• Znajomość języka angielskiego w stopniu min. podstawowym.
Zakres obowiązków:
• Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych.
• Administracja sieciami komputerowymi.
• Instalacja i konfiguracja oprogramowań.
• Obsługa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń peryferyjnych.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
• Możliwość pracy w renomowanej instytucji badawczej.
• Wynagrodzenie zasadnicze od 6400 zł brutto, dodatek stażowy i dodatek motywacyjny – zgodnie
z regulaminem wynagradzania IBDiM.
• Przyjazną atmosferę pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• Życiorys (CV).
• Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
• Informacja o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty kandydaci mogą składać w Dziale Kadrowo-Organizacyjnym, siedzibie IBDiM, Warszawa (pokój 110) lub w wersji elektronicznej na adres [email protected] w terminie do 31.12.2025 r.
Inne informacje:
Oferty niespełniające wymogów formalnych i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty, tj. życiorys i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Przekazane oferty nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 22 39-00-362.