DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Hybrid AdTech sp. z o.o.
  • Kontakt: Adrianna Kozicka
  • Telefon: 601710421
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Minimum 2 lata

MIEJSCE PRACY

Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Specjalista ds. Marketingu

Hybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist

Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Będzie współpracowała bezpośrednio z Dyrektorem Marketingu.

Miejsce pracy:

Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym

Zakres obowiązków:

  • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem
  • Prowadzeniem profili firmy w SM
  • Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media
  • Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją
  • Analiza rynku
  • Organizacja eventów

Poszukujemy osób z:

  • Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online
  • Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu
  • Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B
  • Umiejętnością analitycznego myślenia
  • Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego
  • Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów

Oferujemy:

  • Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning
  • Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami
  • Współpraca przy projektach AI
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy
  • Możliwość nauki nowych narzędzi
  • Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy)
  • Opieka medyczna
  • Wybór formy umowy
Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."