Logo Jober.pl
oferta bezpłatna
dodano około 22 godziny temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża automotive)

Warszawa +Hybrydowo
Wyświetleń: 5Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów, firmy z branży automotive, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie mobilności pojazdów w najmie długoterminowym (m.in. serwis, opony, ubezpieczenia, assistance, pojazdy zastępcze).
  • Monitorowanie realizacji usług przez współpracujących partnerów (np. assistance).
  • Zarządzanie polisami ubezpieczeniowymi oraz rozliczeniami składek.
  • Przygotowywanie dokumentacji i wprowadzanie zmian do umów zgodnie z wnioskami klientów.
  • Obsługa procesów operacyjnych związanych z modyfikacjami, przedłużeniami i zakończeniami umów, także w przypadku szkód całkowitych lub kradzieży.
  • Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi dotyczącymi zawartych umów.
  • Wsparcie w procesie reklamacji i refakturowania kosztów (we współpracy z dedykowanymi zespołami).
  • Archiwizacja dokumentacji oraz aktualizacja baz danych i statusów spraw.
  • Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy w każdym kanale kontaktu.
  • Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych, w tym poziomu satysfakcji klienta.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Dobra znajomość MS Excel, w tym tabel przestawnych.
  • Znajomość SAP lub Salesforce będzie dodatkowym atutem.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Swoboda w rozmowie telefonicznej i min. roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane w branży automotive lub finansowej.
  • Empatia, spokój w rozmowie i konsekwencja w prowadzeniu spraw.

Oferta:

  • Praca w godzinach 9:00-17:00; możliwość ruchomego czasu (8-10 / 16-18) po uzgodnieniu z przełożonym.
  • Tryb pracy: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie.
  • Sprzęt zapewnia pracodawca.
  • Wdrożenie, pełne wsparcie zespołu.
  • Szkolenia wewnętrzne (m.in. produkty finansowe, systemy).
  • Umowa o pracę bądź zlecenie - pierwsza na okres próbny 3 miesiące.
  • Roczna premia - wypłacana po pełnym roku współpracy.
  • Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, komfortowe zaplecze socjalne.
  • Realna możliwość rozwoju kompetencji i udziału w szkoleniach.

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).