Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Zadania na tym stanowisku:
• Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań,
• Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami,
• Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej i terminowej obsługi zapytań oraz realizacji usług,
• Prowadzenie dokumentacji wykonanych działań oraz przygotowywanie raportów w razie potrzeby,
• Bieżące przekazywanie informacji zwrotnych przełożonemu w zakresie realizowanych zadań i napotkanych wyzwań.
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w obsłudze telefonicznej / mailowej lub/i w branży turystycznej,
• Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
• Rozwinięte umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły,
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
• Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),
• Wykształcenie min. średnie,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Oferujemy:
• Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
• Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
• Kartę lunchową - 450 zł/msc,
• Platformę MyBenefit lub kartę Multisport,
• Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
• Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
• Welcome Pack ;)