

Specjalista/ka ds. reklamy
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista/ka ds. reklamy
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów, hybrydowo
Głównym celem stanowiska jest przygotowywanie kampanii reklamowych (offline i online) dla marek motoryzacyjnych we współpracy z agencją kreatywną i domem mediowym.
Główne obowiązki:
• praca przy powstawaniu briefu
• planowanie budżetu reklamowego i produkcyjnego
• wybór odpowiednich mediów reklamowych i weryfikowanie media planów
• nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych (współpraca z agencjami)
• ocena efektywności działań reklamowych
• koordynacja wszystkich etapów ścieżki klienta od komunikacji po generowanie leada i sprzedaży
• przygotowywanie materiałów POS oraz eventów
• zarządzanie i kontrola budżetów mediowych i produkcyjnych
• bliska współpraca z innymi działami Dyrekcji Marketingu i z Dyrekcją Sprzedaży
Wymagania:
• wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane kierunkowe (marketing)
• co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy nad kampaniami mediowymi
• doświadczenie zawodowe w dziale marketingu bądź agencji mediowej
• znajomość technik i narzędzi marketingowych
• biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego na poziomie B2
• znajomość narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel. PowerPoint)
• komunikatywność
• umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu
• asertywność
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w People
praca od poniedziałku do piątku na pełny etat
pracę hybrydową: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
benefity: prywatna opieka medyczna (Medicover) i karta MultiSport
skrócony czas pracy w piątki - 6 godzin