DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 5 000-9 000 PLN/m-c
  • Firma: Odylion Sp. z o. o. sp. k.
  • Kontakt: Paweł Chwedoruk
  • Telefon: 737808882
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

Poszukujemy doświadczonego zarządcy nieruchomości z Warszawy.

  • Wymagania:Język polski biegły (C1)
  • Język angielski zaawansowany (B2-C1)
  • Doświadczenie w zarządzaniu lokalami mieszkalnymi i / lub komercyjnymi
  • Doświadczenie w wynajmie nieruchomości
  • Biegłość w budowaniu relacji, w obsłudze klienta i w negocjowaniu kontraktów
  • Samodzielność w planowaniu i w zarządzaniu priorytetami
  • Szybka realizacja zadań i projektów
  • Nastawienie na wynik
  • Wysoka kultura osobista
  • Myślenie kreatywne - szukanie dróg do optymalizacji i automatyzacji bieżących zadań a także do wykorzystywania pełnego potencjału nieruchomości
  • Znajomość pakietu Office365
  • Mile widziane umiejętności marketingowe
  • Mile widziana umiejętność analizy rynku nieruchomości (znajomość rynku nieruchomości w Polsce)
  • Mile widziana znajomość systemów do zarządzania najmem
  • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu wnętrz i architekturze
  • Prawo jazdy kat. B
  • Obowiązki:W pierwszym etapie obsługa nieruchomości mieszkalnych (mieszkania i domy premium) głównie Warszawa - Wilanów i Ursynów
  • W drugim etapie obsługa nieruchomości komercyjnych w Warszawie i w innych regionach Polski
  • Znajdowanie najemców, przygotowywanie ogłoszeń, współpraca z agencjami
  • Przygotowywanie i zawieranie umów najmu, protokołów zdawczo-odbiorczych, aneksów i pozostałych dokumentów
  • Negocjowanie cen w celu maksymalizacji zysków i ograniczenia przestojów do minimum
  • Nadzór terminowych płatności i sposobu korzystania z przedmiotu najmu
  • Odbieranie telefonów i wiadomości od najemców oraz podejmowanie odpowiednich działań
  • Regularne wizyty przeglądowe
  • Nadzorowanie remontów, usprawnień, zamówień, budowy
  • Wyszukiwanie atrakcyjnych inwestycji w Polsce i za granicą
  • Dbanie o komfort i czas właścicieli
  • Raportowanie statusu zadań - cotygodniowe i comiesięczne.
  • Opracowywanie procesów i wdrażanie narzędzi do automatyzacji bieżących zadań, w tym wdrożenie odpowiedniego systemu
  • Opcjonalnie stworzenie nowego brand’u nieruchomości w Warszawie (strona www, koordynowanie działań marketingowych itd)
  • Inne zadania - mogą swym zakresem wykraczać poza nieruchomości
  • Oferujemy:5000-9000 zł netto na fakturze B2B + premia
  • Współpracę bezpośrednio z właścicielami
  • Progresywne przejmowanie obowiązków w miarę nabierania kompetencji
  • Dużą niezależność i elastyczność godzinową pracy
  • Pracę w kameralnej atmosferze
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Szerokie możliwości rozwoju kompetencji
  • Sprzęt służbowy (telefon, laptop)

Jeśli masz adekwatne doświadczenie i motywację, zachęcamy do przesłania swojego CV. Oczekujemy na Twoje zgłoszenie!

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."