DANE OFERTY
- Typ ofertyPraca stała
- Pensja: nie podano
- Firma: Business Bridge Group Sp. z o.o.
- Kontakt: Katarzyna
- Telefon: 71 788 05 88
- Język obcy: Nie wymagany
- Doświadczenie: Minimum rok
Business Bridge Group to profesjonalna
agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce
oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów
i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy
satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży nieruchomościowej - szukamy osób do pracy na stanowisku:
Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty
Miejsce pracy: Wrocław
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- zarządzaniem nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego i mazowieckiego
- bieżącym administrowaniem, nadzorem nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; ścisłą współpracą z serwisami
- wsparciem właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży powierzchni
- weryfikacją i bieżącą aktualizacją harmonogramów okresowych przeglądów obiektów oraz systemów i urządzeń, a także nadzorem nad ich realizacją (budowlane, elektryczne, serwisowe, UDT, systemy p.poż itp.);
- przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń dotyczących funkcjonowania obiektów, w tym ich weryfikacją pod względem zasadności realizacji, poprawności wyceny, zakresu
- opracowywaniem propozycji rocznych planów gospodarczych i remontowych
- nadzorem nad ciągłością dostaw mediów
- reprezentowaniem właściciela obiektu w kontaktach z organami administracji publicznej
- przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży, w tym przygotowaniem opinii na temat warunków przeprowadzenia procesu w kontekście zabezpieczenia interesów klienta, organizacją prac posprzedażowych.
- organizowaniem napraw i przeglądów środków transportowych zlecanych na zewnątrz
- prowadzeniem dokumentacji technicznej sprzętu
- realizacją i optymalizacją zakupów części i usług związanych z parkiem samochodowym
- nadzorem nad terminarzem wymagań technicznych floty, przeglądami
- nadzorem nad wyposażeniem floty oraz bieżącą kontrolą
- nadzorem nad kartami paliwowymi, urządzeniami pokładowymi
- monitorowaniem stanu technicznego pojazdów
- obsługą administracyjną floty samochodowej oraz raportowaniem wykonanych działań
- nadzorem i koordynacją likwidacji szkód komunikacyjnych
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz doświadczenie w obszarze administrowania nieruchomościami oraz flotami samochodowymi
- jesteś osobą o silnej motywacji do działania, samodzielną w wyznaczaniu celów, o wysoko rozwiniętych umiejętnościach logistycznych
- cechują Cię: umiejętność i chęć współpracy z ludźmi oraz budowania i utrzymywania relacji z klientami
- masz prawo jazdy kat. B.
Co otrzymasz w zamian:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub możliwość współpracy na zasadach B2B
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- pomoc wdrożeniową w obowiązki oraz wsparcie w dalszych okresach pracy
- pracę pełną wyzwań, w której na pewno nie będziesz się nudzić
- dużą samodzielność w wykonywaniu i organizowaniu swojej pracy
- otwartość na Twoje pomysły oraz indywidualne podejście
- miłą i koleżeńską atmosferę
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Zarzadca-ds-Nieruchomosci-i-Administracji-Floty/13440-14591-25-a64-2707.html
Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.
W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:
"Klauzula zgody"
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych”
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.
"Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych"
Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected] lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław.
3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora,
b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora,
c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora,
d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.),
e) operatorom pocztowym,
f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;
6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą:
a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO;
7. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."