oferta bezpłatna
INVENT
dodano około 2 miesiące temu

Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń

Wrocław flagPolska
Wyświetleń: 59Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Od zarazOd zarazBez znajomości językaBez znajomości języka

Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie. To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

                                                                                                                                                   

Aktualnie poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko: Młodszy specjalista ds. optymalizacji procesów i rozliczeń, która chce rozwijać się w świecie analizy danych i optymalizacji procesów.

Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195.

                                                                                                                                                   

Jeśli masz analityczny umysł, myślisz perspektywicznie, dobrze organizujesz swoją pracę i chcesz zdobywać doświadczenie w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie!

                                                                                                                                                   

Twoje codzienne zadania to:

• Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie ustalania i monitorowania rozliczeń.

• Udział w analizie i usprawnianiu procesów operacyjnych.

• Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do zespołu programistów, z wykorzystaniem platformy Azure (możliwość nauki).

• Współuczestnictwo w projektach optymalizacyjnych i automatyzacyjnych dotyczących rozliczeń.

• Pomoc w weryfikacji danych rozliczeniowych i wyjaśnianiu niezgodności – we współpracy z innymi działami.

• Przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień – z wykorzystaniem Excela i dostępnych narzędzi.

• Wsparcie w testowaniu i wdrażaniu narzędzi automatyzujących pracę.

• Udział w dokumentowaniu procesów biznesowych i zgłaszaniu pomysłów na usprawnienia.

• Współpraca przy analizie reklamacji i przygotowywaniu odpowiedzi – według ustalonych procedur.

                                                                                                                                                   

Aplikuj do nas, jeśli:

• Posiadasz umiejętności analityczne i chcesz rozwijać się w obszarze optymalizacji procesów i analizy danych.

• Dobrze znasz Excela, w tym funkcje analityczne (VLOOKUP, INDEX+MATCH, tabele przestawne, Power Query, tworzenie dashboardów i raportów, formatowanie warunkowe, analiza scenariuszy) oraz SQL.

• Interesujesz się tematyką usprawniania procesów biznesowych i potrafisz zauważać możliwości ich poprawy.

• Posiadasz ogólne rozeznanie w obszarze systemów rozliczeniowych, kadr i płac – wystarczy na poziomie podstawowym.

• Jesteś otwarty/a na pracę zespołową, potrafisz współpracować z różnymi działami i jasno komunikować potrzeby.

• Chcesz zdobywać praktyczne doświadczenie w projektach związanych z analizą danych i optymalizacją.

• Znasz podstawy z metodyk zarządzania projektami (Agile, Scrum, Prince2) lub wykazujesz gotowość do ich poznania.

• Spotkałeś/aś się z narzędziami takimi jak Azure, ClickUp, Trello i jesteś gotowy/a do rozwoju swoich umiejętności.

                                                                                                                                                   

Co oferujemy?

• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.

• Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop.

• Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00.

• Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.

• Pełny proces wdrożenia w obowiązki.

• Wsparcie zespołu.

• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.

• Dofinansowanie do kursów i szkoleń.

• Brak dress code’u.

• Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.

• Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

                                                                                                                                                   

Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie!

Informacje Prawne

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

INVENT


Wrocław, Polska
71 750 77 000
Osoba Kontaktowa
INVENT
strona www:
www.invent.ag