DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Foreign Personnel Service sp. z o.o.
  • Kontakt: Martyna Mikuszewska
  • Telefon: 576877775
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Włoszczowa
  • Region: świętokrzyskie
  • Państwo: Polska
Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Kontroler finansowy

Foreign Personnel Service Sp. z o.o. jest polską firmą rekrutacyjną specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników liniowych, specjalistów średniego oraz wyższego szczebla. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej, a także logistycznej i wielu innych. Dzięki sprawnej obsłudze i profesjonalnemu podejściu do rekrutacji, cieszymy się dużym zaufaniem wśród naszych Klientów.

KOGO SZUKAMY:

KONTROLER FINANSOWY produkcji

Miejsce pracy: Włoszczowa

 

Zadania i obowiązki:

  • monitorowanie budżetów wydziałów produkcyjnych i kosztów jednostkowych produkcji,
  • budżetowanie i raportowanie głównych KPI,
  • opracowywanie analiz kosztowych, rentowności oraz udział w finansowym zamknięciu miesiąca,
  • udoskonalenie systemu raportowania zarządczego oraz rachunku kosztów,
  • weryfikacja danych w systemie finansowo księgowym,
  • analiza i kontrola kosztów nowych i bieżących projektów,
  • tworzenie analiz na potrzeby zarządu,
  • projektowanie i wdrażanie nowych procedur i narzędzi raportowych w zakresie kontrolingu,
  • wskazywanie działań poprawiających efektywność finansową firmy,
  • sporządzanie kalkulacji i wycena produktów, 
  • współpraca z innymi działami w celu zapewnienia aktualnych informacji finansowych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse, Rachunkowość, Controling),
  • min. trzyletnie doświadczenie w obszarze kontrolingu finansowego w firmie produkcyjnej,
  • doświadczenie w procesie budżetowania i modelowania wyniku,
  • znajomość systematyki rachunku kosztów zmiennych i Balance Score Card,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • samodzielność, odpowiedzialność i dokładność w działaniu,
  • biegła znajomość zasad rachunkowości zarządczej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • znajomość programu Access i SQL będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę z docelowym Pracodawcą,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wiedzy i doświadczenia Kandydata,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin, w prężnie rozwijającej się, cieszącej się dobrą opinią i zaufaniem Klientów Firmie, 
  • możliwość zdobycia cennej wiedzy oraz doświadczeń,
  • ubezpieczenie na życie na korzystnych warunkach,
  • dofinansowanie do Karty Sportowej,
  • zestaw świadczeń socjalnych.

 

DANE KONTAKTOWE

Więcej informacji pod numerem: 570 788 884

CV: [email protected]

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."