Specjalista/ka ds. wsparcia sprzedaży - praca zdalna
Zakres obowiązków
Przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych dla klientów B2B i B2C,
Prowadzenie wstępnej komunikacji z klientami (telefonicznie i mailowo),
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych i zespołu sprzedaży,
Przygotowywanie raportów oraz monitorowanie statusów zapytań i rezerwacji,
Aktualizacja bazy klientów i wsparcie w utrzymywaniu relacji,
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem sprzedaży a innymi działami hotelu,
Wsparcie zespołu sprzedaży w realizacji bieżących zadań administracyjnych i operacyjnych.
Wymagania
Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane kierunki: hotelarstwo, turystyka, zarządzanie, ekonomia),
Minimum 1 rok doświadczenia w branży hotelarskiej lub sprzedażowej,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel),
Dobra znajomość języka obcego,
Znajomość systemów hotelowych będzie dodatkowym atutem,
Komunikatywność, dobra organizacja pracy i dokładność,
Samodzielność, inicjatywa i umiejętność pracy w zespole,
Elastyczność i otwartość na zmiany w dynamicznym środowisku.
Oferujemy
Pracę zdalną i elastyczny grafik,
Szkolenia i realne możliwości rozwoju,
Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowym środowisku,
Przyjazną atmosferę pracy i otwartość na różnorodność.
Sprzęt firmowy