DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 6 000-10 000 PLN/m-c
  • Firma: Claude ICT Poland Sp. z o.o.
  • Kontakt: Tomasz Żukiewicz
  • Telefon: 327061502
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Gliwice
  • Region: śląskie
  • Państwo: Polska

Firma Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube) poszukuje obecnie pracownika na stanowisko:


Administrator Sieci i Systemów IT

 

Miejsce pracy: Gliwice

 

Spółka Claude ICT Poland sp. z o.o., mająca swoją siedzibę w Gliwicach (w Biurowcu „Kopernik”), funkcjonuje na rynku od 2009 roku. Dzięki usłudze telefonii TeleCube.pl, jest jednym z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych operatorów VoIP
i dostawców wirtualnych central telefonicznych w Polsce. W maju br. firma wprowadziła na rynek autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM - https://ccrm.pl

Klientami Claude ICT Poland sp. z o.o., są zarówno małe i średnie firmy, jak również duże korporacje np. Wojas S.A., Grupa Polska Press Sp. z o. o. czy New Balance Poland Sp. z o.o.

Szukamy jednej osoby na stanowisko Administrator Sieci i Systemów IT, która swoimi zdolnościami i działaniami będzie odpowiadał(a) za realizację zadań związanych z dalszym rozwojem Spółki pod kątem techniki i informatyki oraz aktywnie udzielał(a) się w realizacji założeń uchwalonych przez Zarząd.

Do obowiązków kandydata/tki będzie należało:

  • Bieżąca działalność (aktualizacje, modyfikacje, wdrażanie) nowych i istniejących narzędzi, które sprzyjają obecnej infrastrukturze lub mogą służyć do zapewnienia dalszego rozwojui integralności naszej platformy i świadczonych za jej pośrednictwem usług.
  • Aktywna partycypacja w planach Spółki tzn. dzielenie się poradami oraz dobrymi praktykami, które zapewnią techniczną realizację założeń i przyczynią się do rozwoju produktów i usług Spółki.
  • Monitorowanie, interweniowanie i dokonywanie czynności celem ochrony sieci i integralności, infrastruktury, w tym również nadzór nad prawidłowym działaniem oprogramowania.
  • Raportowanie do Zarządu o postępie prac, wykrytych potencjalnych zagrożeniach, zgłaszanie poważniejszych zdarzeń.
  • Okazjonalny kontakt i prowadzenie rozmów z klientem w zakresie technicznym przy wdrażaniu funkcjonalności na indywidualne zapotrzebowanie (tele)informatyczne.

Wymagane umiejętności:

  • Otwarty, analityczny umysł i pragmatyczne podejście do zadań.
  • Praca z systemami Linux bazującymi na RedHat, CentOS oraz głównie Debian.
  • Ogólna wiedza na temat stosu i warstw sieciowych oraz kluczowych protokołów i aplikacji (np. DNS, DHCP, HTTP, RabbitMQ, NFS).
  • Znajomość pojęć w zakresie wirtualizacji i funkcji routerów. Mile widziane w oprogramowaniu Proxmox oraz urządzeń marki MikroTik.
  • Znajomość co najmniej jednego z języków: BASH, Python, PHP oraz bazy danych MySQL.
  • Zdolność do otwartego myślenia, analizowania i reakcji, płynność w powiązywaniu faktów, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz umiejętność wyciągania wniosków z dokonanych obserwacji i czytania ze zrozumieniem.
  • Sumienność, dobra organizacja pracy i chęć poznawania nowych zagadnień technologicznych.
  • Pozytywne nastawienie do pracy i życia, komunikatywność i umiejętność aktywnej współpracy w zespole.

Mile widziane umiejętności, będące dodatkowym atutem kandydata/tki podczas rekrutacji:

  • Wiedza z zakresu technologii VoIP oraz jak funkcjonuje zestawienie połączeń w oparciu o protokół sygnalizacyjny SIP, strumienie RTP, kodeki itp.
  • Znajomość jednego lub więcej systemów telekomunikacyjnych z platform: Kamailio, FreeSwitch lub Asterisk.
  • Doświadczenie w zarządzaniu i konfigurowaniu oprogramowań takich jak: serwery HTTP (Apache, nginx, HAProxy), brokery danych (RabbitMQ, Kafka), usługi sieciowe (DNS, DHCP, NFS, SMB, Active Directory).
  • Doświadczenie w projektowaniu, implementacji i budowaniu sieci, w tym dynamiczny routing.
  • Znajomość podstawowych pojęć z branży telekomunikacyjnej np. czym jest Least Cost Routing, PLICBD oraz jak działa routing np. ACQ, OR lub QoR.
  • Znajomość j. angielskiego.
  • Umiejętność przekładania pojęć technicznych na bardziej powszechny język (aby treść była łatwiejsza do zrozumienia przez Klienta).

Oferujemy:

  • Nowoczesne stanowisko z kilkoma monitorami z dowolnym systemem operacyjnym, w klimatyzowanym pomieszczeniu nowoczesnego biurowca.
  • Możliwość ustalenia godzin pracy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w zakresie od 6000 do 10.000 zł brutto w zależności od posiadanych kompetencji, umiejętności i sposobu rozliczenia.
  • Stałe wsparcie i opiekę w szczególności w pierwszych miesiącach pracy.
  • Szkolenia i pomoc w zakresie poznawania wewnętrznych platform i systemów.
  • Umowę o pracę lub B2B.
  • Pakiet ubezpieczenia grupowego i prywatną opiekę medyczną.
  • Dobrą atmosferę w zgranym i ambitnym zespole oraz nieograniczony dostęp do kawy i herbaty.

 

Prosimy o załączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 


Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."