DANE OFERTY
- Typ ofertyPraca stała
- Pensja: nie podano
- Firma: adidas
- Kontakt: adidas
- Telefon: +48221520007
- Język obcy: angielski
- Doświadczenie: Minimum rok
Opis Stanowiska
Cześć, to pierwszy krok w Twojej podróży adidas. Od ponad 70 lat tworzymy najlepszy sprzęt sportowy i inspirujemy miliony ludzi do zmiany swojego życia poprzez sport. Naszą podstawową wartością są ludzie. adidas to zespół optymistów. Prowadzimy aktywny tryb życia, tworząc innowacje równoważące sport i naturę, patrząc na świat bez granic i uprzedzeń oraz inspirując do zmian w naszych klientach. Sklepy detaliczne są pierwszym punktem kontaktu z naszymi konsumentami i sercem marki adidas. Chcesz wziąć udział w tej przejażdżce? Dołącz do nas już teraz!
OFERUJEMY:
Konkurencyjne wynagrodzenie i nagrody (bonusy, program poleceń itp.).
Bezpłatne zestawy mundurów dwa razy w roku.
Rabat na produkty adidas online i we wszystkich sklepach własnych.
PRACOWNICY DOCENIAJĄ W NAS:
Wspierający zespół, który towarzyszy Ci przez cały proces w firmie i inspiruje do podejmowania nowych wyzwań.
Kariera bez granic: możliwość rozwoju w handlu detalicznym, biurze i centrum dystrybucyjnym.
Możliwości rozwoju: bezpłatne szkolenia z zakresu produktów, usług, procesów i programów efektywności osobistej.
Nowoczesne otoczenie z najwyższymi standardami handlu detalicznego i najlepszymi technologiami.
Przyjęcie kultury różnorodności, równości i integracji.
Innowacje, które zapoczątkują nową erę sportu w równowadze z naturą.
CENIMY W NASZYCH PRACOWNIKACH:
12+ miesięcy doświadczenia zawodowego w środowisku detalicznym skoncentrowanym na kliencie sportowym/modowym i handlu detalicznym z zaawansowanym doświadczeniem w sprzedaży i wszechstronnym zrozumieniem produktów, handlu detalicznego i branży.
Kierowanie zespołem i obsługa klienta.
Podstawowe informacje o KPI.
Silne umiejętności analityczne.
Silne umiejętności szkoleniowe.
Wygodne prowadzenie rozmów zwrotnych.
Planowanie składu zespołu.
Wiedza o produkcie.
Dobra znajomość języka angielskiego/rozumienie go.
Profesjonalna obsługa trudnych sytuacji interpersonalnych w zespole sklepu.
Zrozumienie potrzeb sklepu i podjęcie odpowiednich działań.
TWOJE DZIAŁANIA:
Dawanie przykładu i coaching, koordynowanie hali produkcyjnej i zapewnianie ciągłego rozwoju zespołu w sklepie.
Zwiększaj sprzedaż w sklepie wraz z zespołem, aby osiągnąć wyznaczony cel, zapewniając doskonałą obsługę klienta.
Upewnij się, że sklep jest zawsze zgodny ze standardami marki, w tym standardami Visual Merchandisingu, uzupełniania zapasów i obsługi klienta, aby zapewnić konsumentowi najlepsze wrażenia z zakupów.
Zaaplikuj używając linka do naszego systemu:
https://olivia.eu1.paradox.ai/co/Adidas/Job?job_id=P22-162231-3&language_code=pl
#WePowerPossible
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."