DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Coberon Chronos Consulting
  • Kontakt: Kinga Szafranek
  • Telefon: 884644449
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Minimum 2 lata

MIEJSCE PRACY

Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Obsługa klienta

Dla naszego klienta poszukujemy osobę na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Lewin Brzeski

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

sprawna obsługa telefoniczna i elektroniczna Klientów firmy

wprowadzanie zamówień i koordynacja dokumentacji handlowej

weryfikacja poprawności dokumentacji handlowej i magazynowej

Wsparcie merytoryczne i technologiczne w zakresie sprzedawanych wyrobów i usług

rozwiązywanie pojawiających się problemów i reklamacji

Wymagania:

znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodna komunikację z kontrahentami

wykształcenie średnie

bardzo dobra organizacja własnej pracy i ustalania priorytetów

Nastawienie pro-Klienckie i dobra komunikacja

Oferujemy:

Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w firmie o uznanej marce na rynku i dbającej o wysokie standardy jakości;

Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania;

Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych.

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."