DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Luxtrade Sp. z o.o Sp.k.
  • Kontakt: Justyna Borowczyk
  • Telefon: 533947604
  • Język obcy: Nie wymagany
  • Doświadczenie: Minimum rok

MIEJSCE PRACY

Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Specjalista ds. Sprzedaży

Do rozwijającego się zespołu Contact Center w naszej firmie, poszukujemy nowych pracowników. Szukamy pełnych pasji i utalentowanych osób skoncentrowanych na kliencie, którzy zapewnią wyjątkową obsługę i zadbają o wyniki sprzedaży. Poprzez wspieranie klientów i przejmowanie odpowiedzialności za rozwiązywanie ich zapytań od pierwszego połączenia / napisanego maila / chata, aż do zakończenia sprawy. Potrzebujemy osób, które czują, że na dobrze zbudowanych relacjach i świetnej obsłudze będą mogły rozwijać swoją sprzedaż. Chcemy, żeby budowały zaufanie, wśród naszych klientów zgodnie z naszym mottem: WE PLAY FAIR.

JAKIE SĄ WYZWANIA/ZADANIA NA STANOWISKU:

  • kompleksowa obsługa klienta przez wiele kanałów kontaktu, m.in.: telefon, mail, chat,
  • obsługa zamówień indywidualnych, składanych online, jak i osobiście w puncie sprzedaży,
  • realizacja założonych planów sprzedażowych – połączenia przychodzące i wykonywanie połączeń wychodzących,
  • wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie,
  • udział w projektach wdrażanych w dziale Contact Center,
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie.

JAKICH KOMPETENCJI SZUKAMY:

  • doświadczenia w pracy w środowisku sprzedaży i w obsłudze klienta - nie ma znaczenia w jakiej branży zdobyłeś doświadczenie, jeśli będziesz potrafił wykorzystać je w naszej firmie,
  • umiejętność budowania relacji z klientami - robimy wszystko, żeby nasi klienci czuli się świetnie w kontaktach z nami,
  • zorientowanie na klienta, umiejętność empatii i wyczucia jego potrzeb oraz sprawna komunikacja obsługowa i sprzedażowa,
  • nastawienie na rozwój, umiejętność pracy w grupie oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
  • dynamizm, pozytywne nastawienie i wysoka komunikatywność,
  • umiejętność pracy wielozadaniowej - rozmawiaj / pisz z klientem, szukając rozwiązania i utrzymując zaangażowanie klienta,
  • mile widziana jest znajomość branży. Jeśli jej nie znasz, to nie martw się, chętnie Cię wszystkiego nauczymy, wystarczą nam Twój zapał i chęć do nauki.

CO OFERUJEMY:

  • realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę/B2B,
  • współpraca i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne i przyjazne środowisko pracy,
  • możliwość rozwoju własnych kompetencji poprzez pełne wyzwań zadania,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • zniżki na sprzedawane produkty.

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV.

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."