DANE OFERTY

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Sadków
  • Region: dolnośląskie
  • Państwo: Polska


Pracownik administracyjno-biurowy / Fakturzystka

Miejsce pracy: Sadków (Gm. Kąty Wrocławskie), Polska


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wystawianie faktur oraz paragonów dla klientów
  • Wykonywanie prac administracyjnych (praca z dokumentacją)
  • Obsługę biura firmy,
  • Obsługę korespondencji (e-mail, telefon),
  • Obsługę programu handlowego Subiekt,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. .

Oczekujemy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia minimum średniego (warunek konieczny),
  • Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności,
  • Dokładności, systematyczności oraz rzetelnego i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych obowiązków.
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),  
  • Stałe godziny pracy,
  • Przyjazna i otwartą atmosferę pracy.
Prosimy o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."