DANE OFERTY

MIEJSCE PRACY

Zakres obowiązków:

- Wsparcie w realizacji zadań prezesa (duża różnorodność zadań)

- Przygotowywanie różnego typu dokumentacji firmowej

- Komunikacja z działem księgowo-kadrowy, przygotowywanie i dostarczanie odpowiednich dokumentów

- Wsparcie w koordynacji realizowanych projektów

- Obsługa firmowych skrzynek pocztowych

- Przygotowywanie notatek, raportów

Wymagania:

- Otwartość na nowe zadania

- Proaktywność

- Znajomość języka rosyjskiego oraz polskiego (przynajmniej na poziomie komunikatywnym)

- Samodzielność

- Elastyczność i dostępność

- Bardzo dobra organizacja pracy

Praca w trybie hybrydowym.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub samozatrudnienie.

O NAS

Fundacja InterStud działa od pięciu lat. Naszym głównym celem jest wspieranie cudzoziemców w procesie nauki i pracy w Polsce. Obecnie realizujemy projekt, który jest nakierowany na przybliżenie polskiego systemu edukacji dla obcokrajowców. Chcemy by stał się on przystępny dla każdego obcokrajowca w Polsce oraz zwiększył liczbę cudzoziemców pobierających naukę w naszym kraju. W związku z tym poszukujemy do swojego zespołu Asystenta/ki, który/a wesprze nas w realizacji bieżących zadań.

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."