DANE OFERTY
- Typ ofertyPraca stała
- Pensja: 4 600 PLN/m-c
- Firma: Mellon Poland
- Kontakt: Wiktoria Nowak
- Telefon: 504934021
- Język obcy: Nie wymagany
- Doświadczenie: Nie wymagane
W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko:
KONSULTANT INFOLINII - Help Desk POS
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162 - PRACA STACJONARNA
Do twoich obowiązków będzie należeć:
* Obsługa infolinii przychodzącej: wesprzesz naszych klientów w drobnych naprawach ich terminali płatniczych.
* Zamykanie zleceń: po zrealizowanym zleceniu, zamkniesz je w naszym systemie.
* Aktualizacja danych: w razie potrzeby zrealizujesz dane naszego klienta w systemie.
Oczekujemy:
* Gotowości do pracy 24/7. Pracujemy przez cały tydzień oraz w święta.
* Sumienności i skrupulatności.
* Wysokiej kultury osobistej.
* Odporności na stres.
* Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku oraz status studenta!
Na początek możemy Ci zaoferować:
-> zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie,
-> wynagrodzenie podstawowe oraz premia uzależniona od wyników,
-> możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
-> pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
-> kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz wsparcie podczas pierwszych rozmów.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."