DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: nie podano
  • Firma: Polski Komitet Normalizacyjny
  • Kontakt: Agnieszka Wypustek
  • Telefon: 22 5567659
  • Język obcy: angielski
  • Doświadczenie: Minimum 3 lata

MIEJSCE PRACY

  • Miejscowość: Warszawa
  • Region: mazowieckie
  • Państwo: Polska
Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska:
Księgowa/Księgowy

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

nr referencyjny: WZL.110.6.2024/WFN

 

 Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa poszukuje kandydatów do pracy. Liczba osób: 1, wymiar etatu: 1, umowa na okres próbny

Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, pracy w krajowej jednostce z długoletnią tradycją, otwartej na współpracę międzynarodową, odpowiedzialnej za organizację działalności normalizacyjnej, to zgłoś się do nas. Dołącz do zespołu Wydziału Zarządzania Finansami i Rachunkowości  jako 

Starszy specjalista/Główny specjalista ds. księgowania środków budżetowych i pozabudżetowych

 Twoje zadania:

1.   Księgowanie faktur zakupowych i kosztowych.

2.   Księgowanie wyciągów bankowych.

3.   Kontrola sald i rozrachunków.

4.   Uzgadnianie kosztów z wydatkami.

5.   Kontrola zgodności z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług wystawionych  faktur VAT.

6.   Kontrola poprawności zapisów księgi głównej.

7.   Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.

 Dlaczego warto?

·      dołączysz do firmy z tradycjami i nowoczesną kulturą organizacji

·      nie znudzisz się - praca jest różnorodna

·      zdobędziesz i rozwiniesz nowe umiejętności - zapewniamy wsparcie i swobodę w zwiększaniu Twoich kompetencji poprzez szkolenia

·      samodzielnie zorganizujesz swoją pracę

 Możemy Ci zaoferować:

·      stabilną pracę w elastycznych godzinach od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy

·      możliwość świadczenia pracy zdalnej

·      wynagrodzenie zawsze na czas, benefity płacowe: trzynasta pensja, nagrody jubileuszowe

·      świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, takie jak: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe oraz zapomogi finansowe

·      dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

·      możliwość doskonalenia języka angielskiego w godzinach pracy

·      podnoszenie kwalifikacji przez udział w kursach i szkoleniach

·      miejsce pracy w dobrej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)

·      możliwość podjęcia pracy od zaraz

 Oczekujemy:

·      wykształcenia wyższego lub średniego;  

·      doświadczenia zawodowego na stanowisko:

Ø starszego specjalisty przy wykształceniu wyższym - 3 lata  pracy w rachunkowości budżetowej, przy wykształceniu średnim - 5 lat pracy w rachunkowości budżetowej;

Ø głównego specjalisty przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w rachunkowości budżetowej;

·      praktycznej wiedzy z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej, praktycznej wiedzy z zakresu podatku VAT, znajomości ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;

·      znajomości języka angielskiego w stopniu podstawowym;

·      przetwarzania danych osobowych zgodnie z upoważnieniem;

·      bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;

·      dobrej komunikacji zarówno ustnej jak i pisemnej, praktycznej wiedzy z zakresu rachunkowości i VAT, dobrej organizacji pracy;

·      szkolenia z zakresu rachunkowości i VAT;

·      samodzielności, rzetelności, systematyczności, odpowiedzialności

Mile widziane:

·     praktyczna wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej, praktyczna wiedza z zakresu podatku VAT, znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych (ponadto na stanowisko głównego specjalisty mile widziane doświadczenie w zakresie JPK);

·     znajomość język angielski w stopniu średnio zaawansowanym;

·     bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz systemu księgowo-finansowego SAP;

·     dobra komunikacja zarówno ustna jak i pisemna, praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości i VAT, dobra organizacja pracy

 Złóż wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny

2. CV

3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe

4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn)

 Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.03.2024 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN):

1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny,
ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego,
ul. Świętokrzyska 14 w Warszawie, I piętro, pok. nr 109.

 2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: [email protected]

Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty.

 Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych

w naborze

Przetwarzanie danych osobowych – KLAUZULA INFORMACYJNA

Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób,
w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: [email protected]

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."