oferta bezpłatna
dodano 21 dni temu

INSPEKTOR w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym

Łódź flagPolska
Wyświetleń: 56Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum 3 lata

INSPEKTOR w WyOkręgowy Urząd Miar w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 150555 z dnia 9 kwietnia 2025 r.

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: INSPEKTOR w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Łódź

ADRES URZĘDU:

Okręgowy Urząd Miar 

ul. Narutowicza 75 

90-132 Łódź 

WARUNKI PRACY

Co oferujemy naszym pracownikom? 

- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,

- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 

- dogodną lokalizację w centrum Łodzi z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, 

- trzynaste wynagrodzenie, 

- szkolenia oraz możliwość dalszego rozwoju kompetencji zawodowych 

- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, 

- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie. 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 

- praca przy komputerze.

Budynek urzędu i jego wyposażenie (windy, łazienki) zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich. 

ZAKRES ZADAŃ

Osoba na tym stanowisku:

• Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym faktury i rachunki wpływające do Urzędu,

• Dekretuje faktury, rachunki oraz inne dokumenty księgowe i wprowadza je do systemu finansowo-księgowego,

• Terminowo reguluje zobowiązania urzędu,

• Prowadzi ewidencje środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz nalicza amortyzacje oraz sporządza sprawozdania do GUS z zakresu ruchu środków trwałych,

• Sprawdza zestawienia dochodów z Wydziałów Metrologicznych OUM w Łodzi oraz Wydziałów Zamiejscowych,

• Uzgadnia z Referatem Administracyjno-Gospodarczym oraz Wydziałami Zamiejscowymi wartości ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z ewidencją księgową,

• Obsługuje systemy informatyczne: enbepe, trezor,

• Sporządza zestawienia obrotów i sald,

• Przenosi na trwały nośnik co miesiąc dziennik obrotów,

• Drukuje wyciągi bankowe z zakresu wydatków budżetowych,

• Prowadzi konto 130 z zakresu wydatków budżetowych oraz budżetu zadaniowego,

• Sporządza sprawozdania z wydatków budżetowych oraz budżetu zadaniowego,

• Przeprowadza kontrole w Wydziałach Zamiejscowych,

• Opisuje i przekazuje dokumenty do archiwum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

• Wykształcenie: średnie, 

• Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w środowisku księgowości, 

• Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, finansów publicznych, klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,

• Posiadanie obywatelstwa polskiego,

• Korzystanie z pełni praw publicznych, 

• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

WYMAGANIA DODATKOWE

• wykształcenie – wyższe, 

• znajomość ustawy o służbie cywilnej, 

• znajomość systemu Ministerstwa Finansów TREZOR, bankowego systemu enbepe oraz systemu finansowo - księgowego Quroum,

• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

• CV i list motywacyjny,

• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,

• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

• kopie świadectw pracy,

• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

• Dokumenty należy złożyć do: 20 kwietnia 2025 r.

• Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

• Miejsce składania dokumentów:

Okręgowy Urząd Miar 

ul. Narutowicza 75 

90-132 Łódź 

Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104) 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:

1. Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, zwany dalej: „Administratorem”.

2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź lub telefonując pod numer: +48 (42) 678-77-66

3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Mariusza Kuśmierskiego, z którym można się skontaktować pod adresem: [email protected];

4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu uwzględnienia Pani /Pana osoby w procesie rekrutacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a), (wyrażenie przez kandydata na pracownika zgody), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy), a także art. 6 ust 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Pracodawcy tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).

5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych innym odbiorcom.

6. Podanie danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest warunkiem uczestnictwa w rekrutacji, a ich nie podanie skutkuje niemożliwością uczestnictwa w rekrutacji przeprowadzanej przez Pracodawcę. Podanie danych osobowych, na które kandydat wyraził zgodę jest dobrowolne.

7. Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

8. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres ograniczony wyrażoną przez Pana/Panią zgodą, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w której brał/a Pan/Pani udział.

9. Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

10. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oświadczenia powinny być podpisane odręcznie i opatrzone datą ich sporządzenia. Oferty kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Brak powiadomienia telefonicznego lub 

e-mailowego jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone można odebrać osobiście w Referacie Kadrowo-Płacowym (pok.104), pozostałe zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. 

Prosimy o składanie dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem „ogłoszenie nr 150555”.dziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Okręgowy Urząd Miar w Łodzi


,
426779437
Osoba Kontaktowa
Blanka Golińska
strona www:
https://lodz.gum.gov.pl/

Zobacz podobne