INSPEKTOR w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym
INSPEKTOR w WyOkręgowy Urząd Miar w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 150555 z dnia 9 kwietnia 2025 r.
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: INSPEKTOR w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Łódź
ADRES URZĘDU:
Okręgowy Urząd Miar
ul. Narutowicza 75
90-132 Łódź
WARUNKI PRACY
Co oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Łodzi z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- szkolenia oraz możliwość dalszego rozwoju kompetencji zawodowych
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze.
Budynek urzędu i jego wyposażenie (windy, łazienki) zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich.
ZAKRES ZADAŃ
Osoba na tym stanowisku:
• Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym faktury i rachunki wpływające do Urzędu,
• Dekretuje faktury, rachunki oraz inne dokumenty księgowe i wprowadza je do systemu finansowo-księgowego,
• Terminowo reguluje zobowiązania urzędu,
• Prowadzi ewidencje środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz nalicza amortyzacje oraz sporządza sprawozdania do GUS z zakresu ruchu środków trwałych,
• Sprawdza zestawienia dochodów z Wydziałów Metrologicznych OUM w Łodzi oraz Wydziałów Zamiejscowych,
• Uzgadnia z Referatem Administracyjno-Gospodarczym oraz Wydziałami Zamiejscowymi wartości ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z ewidencją księgową,
• Obsługuje systemy informatyczne: enbepe, trezor,
• Sporządza zestawienia obrotów i sald,
• Przenosi na trwały nośnik co miesiąc dziennik obrotów,
• Drukuje wyciągi bankowe z zakresu wydatków budżetowych,
• Prowadzi konto 130 z zakresu wydatków budżetowych oraz budżetu zadaniowego,
• Sporządza sprawozdania z wydatków budżetowych oraz budżetu zadaniowego,
• Przeprowadza kontrole w Wydziałach Zamiejscowych,
• Opisuje i przekazuje dokumenty do archiwum.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
• Wykształcenie: średnie,
• Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w środowisku księgowości,
• Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, finansów publicznych, klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
• Posiadanie obywatelstwa polskiego,
• Korzystanie z pełni praw publicznych,
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
• wykształcenie – wyższe,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej,
• znajomość systemu Ministerstwa Finansów TREZOR, bankowego systemu enbepe oraz systemu finansowo - księgowego Quroum,
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
• CV i list motywacyjny,
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
• kopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Dokumenty należy złożyć do: 20 kwietnia 2025 r.
• Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
• Miejsce składania dokumentów:
Okręgowy Urząd Miar
ul. Narutowicza 75
90-132 Łódź
Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104)
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:
1. Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, zwany dalej: „Administratorem”.
2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź lub telefonując pod numer: +48 (42) 678-77-66
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Mariusza Kuśmierskiego, z którym można się skontaktować pod adresem: [email protected];
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu uwzględnienia Pani /Pana osoby w procesie rekrutacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a), (wyrażenie przez kandydata na pracownika zgody), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy), a także art. 6 ust 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Pracodawcy tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).
5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych innym odbiorcom.
6. Podanie danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest warunkiem uczestnictwa w rekrutacji, a ich nie podanie skutkuje niemożliwością uczestnictwa w rekrutacji przeprowadzanej przez Pracodawcę. Podanie danych osobowych, na które kandydat wyraził zgodę jest dobrowolne.
7. Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
8. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres ograniczony wyrażoną przez Pana/Panią zgodą, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w której brał/a Pan/Pani udział.
9. Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oświadczenia powinny być podpisane odręcznie i opatrzone datą ich sporządzenia. Oferty kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Brak powiadomienia telefonicznego lub
e-mailowego jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone można odebrać osobiście w Referacie Kadrowo-Płacowym (pok.104), pozostałe zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Prosimy o składanie dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem „ogłoszenie nr 150555”.dziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym