oferta bezpłatna
Tenda Polska sp. z o.o.
Tenda Polska sp. z o.o.
dodano 5 miesięcy temu

Konsultant linii wsparcia technicznego produktów sieciowych

Warszawa flagPolska
6500-9500  PLN / m-c
Wyświetleń: 421Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum 3 lata
Od zarazOd zaraz

Opis stanowiska:

Poszukujemy samodzielnej osoby, która będzie wspierać klientów, instalatorów oraz patnerów w zakresie technicznego doradztwa i rozwiązywania problemów produktów sieciowych marki Tenda i IP-COM (routery, systemy Mesh Wi-Fi, kamery monitoringu, switche i inne). Dodatkowo będzie odpowiedzialna za szkolenia u naszych partnerów/klientów.

Wynagrodzenie - 6500-9500 PLN brutto (przy umowie o pracę) ALBO 7000-11000 PLN netto (przy kontrakcie B2B).

Praca stacjonarna w biurze firmy przy ul. Górczewskiej 216 (Warszawa), od poniedziałku do piątku, od 8 do 16.

Zakres obowiązków:

- wsparcie techniczne dla klientów oraz pracowników marek Tenda oraz IP-COM;

- udzielanie mailowo i telefonicznie porad oraz rozwiązań (w przypadku pracowników - również na miejscu);

- udzielanie informacji dotyczących produktów sieciowych Tenda Polska, w tym szczegółów technicznych i konfiguracyjnych;

- organizowanie szkoleń, roadshowów, webinarów;

- sprawdzanie zgodności informacji na kartach produktowych oraz w katalogach firmowych z rzeczywistością i wskazywanie ewentualnych błędów;

- pomoc przy tłumaczeniu i przygotowywaniu dokumentacji technicznej, kart produktowych oraz katalogów ofertowych w języku polskim;

- zarządzanie i konserwacja sprzętu i narzędzi do rozwiązywania problemów;

- orientowanie się w postępach branżowych oraz u konkurencji;

- opcjonalnie - przygotowywanie krótkich recenzji produktów sieciowych na potrzeby firmy.

Nasze wymagania:

- minimum 3-letnie doświadczenie w rozwiązywaniu problemów klientów z branży sieci i monitoringu przez telefon lub e-mail;

- praktyczne doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu urządzeń dla użytkowników końcowych (routery, punkty dostępowe, switche, kamery itp.)

- podstawowa znajomość protokołów TCP/IP;

- podstawowa znajomość komponentów oraz urządzeń sieciowych (routerów, systemów Mesh Wi-Fi, mostów CPE, repeaterów i extenderów, punktów dostępowych, switchy...);

- znajomość narzędzi do zarządzania siecią i rozwiązywania problemów sieciowych;

- szybkie reagowanie, umiejętność wczucia się w sytuację oraz problemy klienta;

- bycie na bieżąco z rozwojem technologii;

- komunikatywna znajomość języka angielskiego;

- mile widziana znajomość marek z branży;

- wykształcenie wyższe, preferowane studia z zakresu nauk technicznych lub kierunków związanych z technologiami informacyjnymi (zachęcamy również do aplikowania absolwentów kierunków informatycznych lub pokrewnych z zakresu komunikacji, którzy niedawno ukończyli naukę).

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Tenda Polska sp. z o.o.


Warszawa, Polska
Osoba Kontaktowa
Mirosław Miętka
strona www:
https://www.tendacn.com/pl/default.html

Zobacz podobne